Ste že videli nov logotip Toyote?

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Toyota Motor Europe predstavlja nov logotip znamke in novo vizualno identiteto.
Oglej si celoten članek

Toyota z novo generacijo modela yaris na evropskih trgih predstavlja svojo novo celostno grafično podobo, ki vključuje nekoliko osvežen logotip znamke in novo tipografijo. Tudi na ta način izraža svojo preobrazbo iz klasičnega avtomobilskega proizvajalca v dobavitelja celostnih mobilnostnih rešitev. 

Avto Tudi Toyota na pomoč Sloveniji z opremo

Novi logotip znamke predstavlja enostavna dvodimenzionalna zasnova, poleg tega pa novem ni več vtisa vodnega žiga. Novi zaščitni znak bo uporabljen pri vseh komunikacijskih orodjih, na avtomobilih pa bo še naprej nameščen obstoječi logotip. Trenutna grafična oprema prodajno-servisnih salonov do nadaljnjega ostaja v veljavi v obstoječi obliki. Sprememba se obeta šele v sklopu nove strategije prodajne mreže Toyota, ki je načrtovana za leto 2025. 

Avto Toyota presenetila z novim malim SUV-jem

Foto: Toyota

Priprave na spletno prodajo

Nova vizualna identiteta vključuje tudi novo tipografijo Toyota Type, ki je zasnovana za uporabo na vseh digitalnih platformah in v fizičnih publikacijah. Poleg tega pa predstavlja pripravljenost znamke na začetek spletne prodaje na evropskih trgih. 

RAZKRITJE Toyota predstavila svoj najmanjši in najcenejši SUV

Novih je tudi nekaj imen posameznih sektorjev, na primer Toyota Insurance Management se po novem imenuje Toyota Insurance Services*, saj se je poslovanje te divizije razširilo na področje povezljivih storitev in mobilnostnih izdelkov. Na področju rabljenih avtomobilov se je divizija Toyota Used preimenovala v Toyota Approved Used. 

Dobra praksa Globalna Toyota pomaga tudi v Sloveniji
 
“Pri razvoju nove vizualne identitete smo imeli vseskozi v mislih prihodnost. Seveda smo mislili tudi na naše kupce in jim želeli omogočiti, da gredo v korak z izjemno hitrim razvojem elektrificiranih vozil, mobilnostnih storitev in spletne prodaje izdelkov znamke Toyota. Z novo vizualno podobo želimo tako na digitalnih kot na fizičnih platformah ustvariti še boljšo komunikacijo z našimi strankami. Nova podoba bo prvič predstavljena v sklopu predstavitve četrte generacije našega inovativnega mestnega avtomobila yaris hybrid," je povedal Didier Gambart, ki je pri Toyota Motor Europe zadolžen za prodajo, marketing in uporabniške izkušnje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.