Če slovenski prototip za milijon evrov shayton equilibrium za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje 3,1 sekunde, je srbski zoragy E+ še za 0,8 sekunde hitrejši. Narejen je na platformi honde NSX, vanj pa je vgrajen električni in bencinski V6 motor, ki proizvaja 217 kilovatov (295 KM). To pa ni edini prototip, ki ga bodo izdelali v srbskem studiu Zoragy. Najnovejši prototip razvijajo na osnovi BMW 850 i, ki kombinira elektromotor in bencinski V12 motor, njegov dizajn pa še skrivajo pred javnostjo.
Za obema konceptoma stojita Zoran Radivojević, diplomirani gradbeni inženir, in Ivan Obradović, diplomirani inženir za industrijski dizajn. Radivojević pravi, da je na novincu zaključenih že 80 odstotkov dela, za dokončanje projekta pa morata zbrati še 120 tisoč evrov. Zoragy studio neformalno obstaja že od leta 1982.
Srbski konkurent slovenskemu dirkalniku
Po slovenskem superšportnem avtomobilu so na spletu svoj avtomobil predstavili tudi Srbi. Seveda gre le za skice, vprašanje je tudi, če bo prototip kdaj ugledal luč sveta.