Kiini oblikovalci so želeli, da je novi sorento bolj premium, tako, kar zadeva videz, kot materiale in opremo.
Sorento tretje generacije je v dolžino zrasel za skoraj 10 centimetrov, sedaj meri 4,78 metra, medosje je podaljšano kar za osem centimetrov, več ga je tudi v širino ( + 5 milimetrov), manj pa v višino ( - 15 milimetrov).
Tigrov nos
Kia se je soočila s kritikami o hrupnosti in čvrstosti starega sorenta. Obljubljajo, da bo novinec z novo kabino, za katero so uporabili dvakrat toliko okrepljenega jekla kot pri predhodniku, za 14 odstotkov bolj čvrst in zato varnejši, na daljših poteh pa zaradi ojačanih nosilcev tišji in udobnejši.
Dobil je veliko varnostne tehnologije: aktivni tempomat, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, opozorilnik za čelno trčenje ... s čimer se bo po robu postavil glavnima tekmecema hyundaiju santa feju in fordu edge.
Hrup v potniški kabini zmanjšuje za 29 odstotkov debelejša armaturna plošča, vibracije zmanjšujejo spremenjeni nosilci pogonskega agregata.
Vozno dinamiko so izboljšali z drugačno pozicijo električnega servo volana in vertikalno postavitvijo blažilnikov koles. Vsi motorji v skladu z euro 6 naravovarstvenim standardom, pričakujemo lahko 2,0 in 2,2 dizle, pa tudi hibridno različico.
Ob novem Sorentu se upravičeno vprašaš, zakaj bi plačal enkrat več za tehnično zelo podoben BMW X5 ali mercedesa ML? …