Nemški lastnik nekega športnega avtomobila z močjo preko 500 kilovatov je namreč tožil neko vulkanizersko delavnico, ker je njegov avtomobil med vožnjo izgubil zadnje kolo, kar je seveda vodilo v prometno nesrečo. To se je zgodilo kmalu po menjavi pnevmatike na servisu.
Od delavnice je zahteval odškodnino v višini več kot 24.000 evrov, čeprav je bila škoda na avtomobilu poravnana s kasko zavarovanjem. Poleg odškodnine v višini 4.715, ko jo je poravnala zavarovalnica, je v zahtevani znesek vključil še stroške prevoza in izgube vrednosti avtomobila ter nezmožnost uporabe avtomobila v času 76 dni, kar naj bi bilo vredno 9.044 evrov. Sodišče je servisni delavnici na koncu prisodilo plačilo odškodnine v znesku le 5.900 evrov.
Kot je razsodilo okrožno sodišče v Münchnu, je tožnik upravičen le do dela zahtevane odškodnine, saj je bil odgovoren za »30-odstotni prispevek k malomarnosti« . Na računu servisne delavnice je namreč pisalo, da je treba kolesne vijake po 50 kilometrih vožnje še enkrat zategniti, sam pa ni poskrbel zato, da bi se to tudi naredilo. Sodišče je presodilo, da bi se nezgodi lahko izognil, če bi upošteval napotke. Glavni delež krivde je sodišče kljub temu pripisali servisni delavnici, kjer vijakov že v začetku niso pravilno privili.
Neresno! Prideš k strokovnjaku opravit neko storitev, plačaš, nato pa ga moraš še preverjati. Bo isto potrebno tudi pri zdravniku, …
Kaj pa nej z tistimi, ki jih preveč privijačijo? In pol maš defekt in je gre z ključem iz rezervnega …
Posebej tam, kjer jih vec dela na istem avtu.