Prireditev, ki je sicer letos prvič potekala v dveh podaljšanih vikendih, je prejšnji konec tedna, ko je bilo vreme prav tako slabo, skupno obiskalo okoli osem tisoč ljudi. V najboljših časih si je sicer Internautico sicer ogledalo tudi do 30 tisoč obiskovalcev.
Tudi tujci
Razstavljavcev je letos nekaj več kot 150, med obiskovalci pa poleg Slovencev največ Italijanov, Avstrijcev, Nemcev in Hrvatov. Kot je povedal izvršni direktor Internautice Jurij Korenc je ne glede na krizo na prireditev prišlo precej tistih, ki bi zamenjali svoja plovila in so prišli preveriti, če bi se lahko kaj dogovorili z zastopniki in predstavniki plovil.
Cene plovil so sicer v primerjavi z minulimi leti padle tudi za polovico, nekatera, ki so bila pred leti vredna po štiri milijone, se da zdaj dobiti tudi za dva milijona evrov, v povprečju pa je sicer padec cen okoli 30-odstoten.
Elan skuša kljubovati
V okviru Internautice je svojo najnovejšo pridobitev Elan400 pokazal tudi begunjski proizvajalec plovil; prvič jo je sicer letošnjega januarja predstavil na sejmu v Nemčiji. "Začetna cena tega 12-metrskega plovila s tremi kabinami, brez jader, je 150 tisoč evrov. Letos smo dobili kupce za pet jadrnic te vrste," nam je povedal Matic Klemenc, predstavnik iz Elana.
V okviru sejemske prireditve je Elan tokrat ponudil kupcem in novinarjem tudi možnost testnih plovb, ki se jih je udeležilo tudi nekaj tujcev. Po njegovih besedah so sicer za proizvajalce plovil najbolj uspešni jesenski navtični sejmi, na primer v Dussledorfu in Barceloni.