Mitsubishi, ki je goljufal stranke, se pritožuje nad velikanskim padcem prodaje na Japonskem. Predsednik družbe Tetsuro Aikawa je povedal, da so naročila od izbruha škandala upadla za skoraj polovico. Kako bi lahko to vplivalo na prodajo na tujem, po poročanju AFP še ne vedo.
Mitsubishi, ki je lani po vsem svetu prodal približno milijon vozil, je prejšnji teden priznal manipulacije na testih učinkovitosti izgorevanja goriva pri več kot 600.000 vozilih, v torek pa so povedali še, da so porabo goriva nepravilno merili od leta 1991. To bi lahko pomenilo, da je prizadetih vozil več kot 600.000, kolikor je družba navajala prejšnji teden.
V minulem finančnem letu, ki se je končalo marca, je Mitsubishi ustvaril 89,1 milijarde jenov (708 milijonov evrov) čistega dobička, kar je 24,6 odstotka manj kot v enakem obdobju leto prej, prihodki od prodaje pa so narasli za štiri odstotke na 2270 milijard jenov (18 milijard evrov).
Objavo napovedi za tekoče poslovno leto, ki se bo končalo marca prihodnje leto, so danes preložili. Objavili jo bodo takoj, ko bo mogoče, so povedali v družbi.
Volkswagen prehitel Toyoto
Evropski avtomobilski velikan Volkswagen je v prvem letošnjem četrtletju po prodaji vozil prehitel japonsko Toyoto in se tako zavihtel na vrh svetovne lestvice avtomobilskih proizvajalcev. To je spodbudna novica v luči težav, s katerimi se Volkswagen sooča, potem ko je septembra lani priznal goljufije pri testih izpustov.
Velikan iz Wolfsburga je v prvih treh mesecih prodal 2,51 milijona vozil, kar je 0,8 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Temu je botrovala večja prodaja na Kitajskem, ki se je v medletni primerjavi okrepila za 6,4 odstotka. Poleg tega pa je Volkswagen občutil tudi okrevanje evropskega avtomobilskega trga, saj se je prodaja v zahodni Evropi okrepila za 3,3 odstotka, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
Primat med avtomobilskimi proizvajalci je že dalj časa Volkswagnova ambicija, potem ko je Toyota tam kraljevala v zadnjih štirih letih. Lani je bil po šestih mesecih na dobri poti do tega cilja, a mu nato ni uspelo, saj je prodaja vozil koncerna upadla po septembrskem razkritju, da je z uporabo sporne tehnologije goljufaj na testih okoli 11 milijonov vozil z dizelskimi motorji.
Toyota je v prvih treh mesecih leta prodala 2,46 milijona vozil, kar je 2,3 odstotka manj kot v enakem četrtletju lani. Kot razlog za to v Toyoti predvsem v motnjah proizvodnje, do katerih je prišlo v začetku letošnjega leta.
Lani je Toyota prodala 10,15 milijona vozil, medtem ko jih je Volkswagen prodal 9,93 milijona.