Šminker na cesti

Foto: Žurnal24 Lexus IS 250C Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24

Your browser doesn’t support HTML5 video

Lexus je ponudbo kabrioletov relativno pozno razširil še na srednji razred in model IS, zato pa je na trg stopil toliko odločneje. Je tudi kandidat za Žurnalov ženski avto leta 2010.
Oglej si celoten članek

IS 250C kot za zdaj edino različico zaznamujeta limuzinsko udobje in eleganca tako z razpeto kot pospravljeno aluminijasto pomično streho, ki za manever (žal) potrebuje mirujoče stanje in 20 sekund časa. Ima tudi nadpovprečno veliko opreme, kar opraviči nekoliko višjo ceno. Pogrešamo le sistem start&stop in kakšnega dizla v nosu.

Dinamična in skladna oblika
Po videzu se IS 250C v marsičem naslanja na limuzinsko različico. Izjema je, da ima namesto dveh le en par bočnih vrat in seveda bolj kupejevsko raztegnjeno silhueto. Vrata so tudi daljša, da lahko ponudijo dovolj veliko odprtino za vstop potnikov v drugo vrsto. Potnika bosta s centimetrskega stališča imela dovolj prostora, ampak le če streha ne bo razprostrta. V drugem primeru zna za glave zmanjkati kakšen centimeter. Problem predstavlja tudi preveč navpično postavljen naslon dveh ločenih sedežev, ki terja davek pri udobju na dolge proge, kar je tako ali tako problem vseh kabrioletov s trdno pomično streho.

Za premikanje strehe skrbi 15 motorjev in 34 senzorjev, izolacija potniškega prostora je dobra, glede vzvojne trdnosti pa je nekje v zlati sredini. V prtljažnik lahko spravite med 165 in 420 litri prtljage. Nekoliko je zapleten sistem, ki razmejuje prtljažni prostor od tistega za streho. Konkurenca ima to bolje rešeno, se pa sčasoma navadiš tudi tega. Glede oblike je prtljažnik še izrazito nepravilne oblike, kar zmanjšuje njegovo uporabnost.



Znotraj japonski prestiž in eleganca
Znotraj je prostora v vse smeri dovolj, potnike pa ob vstopu pozdravi tipična lexusova urejenost potniške kabine, vključno z ergonomijo in materiali. Celostno gledano je notranjost dokaj umirjena, a vseeno dovolj moderna, da ne bo zadrege. Slabše se odreže le volanski obroč, ki deluje, kot da datira na začetek prejšnjega desetletja. Prednja sedeža (odeta v voljno usnje) dajeta pričakovano mero bočne opore, pogrešali smo le zmožnost nastavljanja dolžine sedalne površine, sedenje pa je tudi nekoliko visoko in ne tipično kupejevsko.

Ko je govora o opremi, pomislekov skoraj ni, saj so del opreme vse od popolne elektrifikacije strehe, volanskega obroča do sedežev. Ob odmiku za lažji vstop v drugo vrsto ter poleg funkcije ogrevanja ima tudi hlajene sedeže. Med manj pogoste dodatke štejemo parkirna pomagala v obliki širokokotne kamere na zadku, s področja varnosti pa poleg ostale opreme velja izpostaviti kolenski blazini za oba prednja potnika.

S spiska doplačil sta le navigacijska naprava in zmogljiva Mark Lewinsova avdio naprava, ki zahtevata zasoljenih 4.500 evrov. Pogrešali smo le head up display in sistem start&stop, ki bi nekoliko znižal porabo motorja. Grajamo pa doplačilo vetrne mreže, ki znaša 372 evrov.



Uglajena bencinski V6 in avtomatika
Ta je za zdaj edina pogonska izbira, in sicer 2,5-litrski V6 bencinar zmore na papirju nič kaj pretresljivih 153 kilovatov in 250 Nm navora ter za zdaj (žal) ustreza le Euro4 normativom glede čistosti izpuha. Zazamujeta ga uglajenost in miren tek, za občutnejše pospeške pa obupno potrebuje vrtljaje, ki pa se jih tudi ne brani. Udobju v prid je nastavljena šeststopenjska avtomatika, ki se prestavlja navzgor takoj, ko je mogoče. V korist športnosti pa je voznik nujno primoran prestaviti v športni način ali poseči po menjalnih ročicah za volanom. Poraba se vseskozi giblje okoli desetih litrov, s tem da boste višje prišli veliko lažje kot nižje. Lega na cesti je nadpovprečna, nudi dobro kombinacijo udobja in športnosti, zadnji pogon pa zaradi umirjenosti pogonskega sklopa le redkokdaj uide. Slabše se odrežejo zavore, ki imajo s 1.730 kilogrami kar nekaj dela.

Cenovno gledano IS 250C v primerjavi s konkurenco ni poceni. Je pa res, da za zahtevano vsoto dobite izdatno opremo, za katero bi pri konkurenci plačali tudi deset in več tisočakov več. To bodo znali ceniti tisti, ki glede na razmerje med danim in dobljenim in cenijo drugačnost.

Podatki o vozilu: (Lexus IS 250C)
Motor: 2.500 cm3
Vrsta: šestvaljni bencinski V zasnove
Moč: 153 kW (208 KM) pri 6.400 vrtljajih na minuto
Navor: 252 Nm pri 4.800 vrtljajih na minuto
Poraba: 10,7 litra/100 km, 219 gramov CO2
Zmogljivosti: 210 km/h, 9,0 sekunde od 0 do100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.635 x 1.800 x 1.415, medosna razdalja 2.730, prtljažnik (v litrih): 165−420
Cena: 58.100/63.772 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.