Tokrat je bila prenova temeljita. Zunanjega dizajna se je dotaknila še najmanj, pa čeprav je že na prvi pogled opaziti razliko. Oblikovalci so se poglobili v njegovo bistvo, to je zagotoviti čim boljšo vozno dinamiko in taka mora biti po njihovo tudi embalaža.
Velika reža za zajem zraka bo Fordov zaščitni znak
Karoserija vozila, ki ga uvrščamo v najpomembnejši, nižji srednji razred, kjer so še Volkswagnov golf, opel astra, renault megane in drugi, je nekoliko nižja, zato je videti širši. Dinamičnost so zagotovili z izbočenim pokrovom motorja, prenovljenimi meglenkami in veliko trapezoidno aktivno režo za zajem zraka, ki bo med drugim zaščitni znak prihajajočega mondea. Prilagodljivi žarometi so lahko biksenonski. Prtljažna vrata so izdelana iz enega kosa in so lasersko varjena, kar pomeni večjo odpornost na spremenljive vremenske razmere in s tem povezanimi stroški.
Upoštevali so kritike
Zaradi izolacije več udobja
Pri Fordu so izboljšali zvočno zatesnjenost potniške kabine. Tresljajev, šumov in hrupa je manj zaradi dodatnih tesnil v vratih, dodelane izolacije stekel , dodatne izolacije v predelu za kolesa ...
Izboljšali so sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih (AEB), ki prepoznava ovire in po potrebi samodejno ukrepa vse do 50 km/h (prej 30 km/h), parkirni asistent zmore odslej prečno samodejno parkiranje in opozarja na promet med vožnjo iz parkirnega boksa, branje omejitve znakov poteka v sodelovanju med kamero in navigacijo.
Pomembna novost za varnejšo in bolj dinamično vožnjo je sistem ESC, ki prepoznava dogajanje na cestišču, na primer, ali je vozišče suho, ali spolzko, prilagaja se tudi vozniškemu stilu, ali gre za bolj dinamičnega, ali umirjenega voznika. Sistem na podlagi pridobljenih podatkov reagira še preden kolesa zdrsnejo.
Dolg seznam ponudbe pogonskih agregatov
Motorna paleta je bila posodobljena in izboljšana, tako kar zadeva nižjo porabo, kot emisije CO2. Seznam ponudbe je zelo dolg, skoraj trikrat daljši kot leta 1998. Kupcem je na voljo šest stopenj opreme, tri karoserijske različice - limuzinska štirivratna, petvratna kombilimuzina in karavanski model, ter pet- in šeststopenjski ročni menjalnik, oziroma samodejni menjalnik powershift.
Na bencinski strani je osnovni 1,6-litrski Ti-VTC štirivaljni agregat z 63 kilovatov moči (85 KM), ki v kombinaciji z ročnim petstopenjskim menjalnikom po ceniku stane najmanj 17.090 evrov. Omenjeni agregat je na voljo še v zmogljivejši različici z 92 kilovatov moči (125 KM), ki stane najmanj 20.630 evrov. 1,0-litrski turbo trivaljnik Ecoboost je že uveljavljen in je na voljo v različici s 74 kilovatov moči (100 KM), oziroma 92 kilovatov moči (125 KM) ter ceno 17.870 evrov, oziroma 18.880 evrov.
Velika novost je 1,5-litrski Ecoboost v dveh različicah, in sicer z 110 in 134 kilovatov (150 in 182 KM) moči. Prvi s ceno vsaj 20.930 evrov, zmogljivejši, ki prihaja v kombinaciji z najbogatejšim paketom opreme, pa 25.100 evrov.
Na dizelski strani je novost 1,5-litrski štirivaljnik z 70 ali 88 kilovatov (95 oz. 120 KM) moči, obljubljeno porabo 3,8 litra in izpusti 98 gramov. V šibkejši različici stane 19.190 evrov in 20.920 evrov v zmogljivejši. Na ceniku je tudi dvolitrski TDCi dizelski agregat s 110 kilovatov moči (150 KM), ki stane najmanj 24.570 evrov.
Na prav vse različice pri Fordu ponujajo akcijskih 4.100 evrov popusta. Petvratnik je od limuzine dražji za 400, karavan pa za 710 evrov. Letos nameravajo pri nas prodati 900 focusov.