Slovenec Domen Ručigaj zrisal najnovejši Audijev koncept

Foto: Audi Audi e- tron sport back concept. Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi E-Tron Sportback Concept Foto: Audi Audi e- tron sport back concept. Foto: Audi Audi e- tron sport back concept. Foto: Audi Audi e- tron sport back concept.
Ta teden svoja vrata odpira eden najbolj pomembnih mednarodnih svetovnih avtomobilskih salonov, razstava v Šanghaju. Audi je na Kitajsko pripeljal svoj novi koncept e- tron sport back, pod obliko katerega se podpisuje slovenski oblikovalski up Domen Ručigaj.
Oglej si celoten članek

Domen Ručigaj, ki se je kalil v Volkswagnu, pred kratkim pa so mu ponudili delo v Audiju, se je podpisal pod zunanjo obliko koncepta audi e- tron sport back.

Nemci so v prvem napovedniku razkrili samo svetleče žaromete LED, zdaj pa so ponudili zbirko prvih skic, pod katerimi se jasno vidi podpis slovenskega oblikovalca. Z njim smo pogovor na zurnal24.si naredili prav ob začetku njegove oblikovalske kariere leta 2009. Kaj je povedal, si lahko preberete tukaj.

Konkurent X6 in GLE coupeju

Foto: Žurnal24 Domen Ručigaj No, njegov prvi Audijev izdelek je crossover coupe s štirimi vrati in poševno streho. Audi z njim napoveduje konkurenta BMW X6 in mercedesa GLE coupeja. Za tovrstna vozila so značilne mišičaste linije, velika kolesa s poudarjenimi blatniki, skice pa jasno nakazujejo to, kar je razkril že mali Q2, da se želijo v Ingolstadtu počasi posloviti od konservativne oblike.

Ime E-tron najavlja tudi električni pogonski sklop s 320 kW/ 435KM (oziroma 370 kW/503KM v boost režimu). Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,5 sekunde. S polno litij-ionsko baterijo lahko na elektriko prevozi do 500 kilometrov poti (NEDC cikel).

V dolžino meri 4,9 metra, širok je 1,98 metra in visok 1,53 metra. Medosna razdalja je 2,9 metra. Zunanje posebnosti so nizka strešna linija, polni žarometi led in ogromna kolesa, ki merijo kar 23 palcev. Nič kaj audijevska ni maska hladilnika spredaj, namesto vzvratnih ogledal so nameščene kamere. Instrumentalna plošča je popolnoma digitalna, notranjost je po zgledu na praktično vse nemške koncepte minimalistična, zaslon je občutljiv na dotik. Domen Ručigaj si je zamislil tudi veliko panoramsko streho in individualna zadnja sedeža.

Serijski model naj bi bil nared leta 2019, avtomobil bi utegnili proizvajati v tovarni v Bruslju, v Belgiji.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.