Volkswagen je namreč za odpovedani avtomobilski salon v Ženevi pripravil predstavitev novega golfa GTD, za katerega trdijo, da bo imel enega najčistejših motorjev na notranje zgorevanje na svetu, za kar so z žarilno svečko s tipalom tlaka optymus PSG poskrbeli tudi v idrijski Hidrii.
V Hidrii pravijo, da njihov sistem optymus PSG novim dizelskim motorjem omogoča bistveno bolj čisto delovanje in poskrbi tudi zato, da izpolnjujejo najnovejše okoljske zahteve, ki so začele veljati z letošnjim letom.
Več kot 100 tisoč podatkov
Inovacija, ki so jo zaščitili z desetimi patenti in zanjo prejeli vrsto nagrad, preko tipala, ki je vgrajeno v žarilno svečko, zagotavlja predvsem zelo natančne meritve tlaka v zgorevalni komori motorja. V osrednji motorni računalnik pošilja več kot 100 tisoč podatkov na sekundo, ta pa na njihovi osnovi uravnava vbrizgavanje goriva in druge parametre, ki so potrebni za čim bolj optimalno zgorevanje goriva.
Sistem deluje tudi v sodelovanju s sistemom za selektivno katalizo izpušnih plinov z dvojnim vbrizgavanjem tekočine adblue, ki je v golfu GTD skrbi za zmanjševanje izpustov dušikovih oksidov, prav tako pa pripomore tudi k zmanjšanju porabe goriva. Boljše in čistejše je tudi delovanje motorja po hladnem zagonu.
Najčistejši golfov motor
Pri Hidrii so se tudi pohvalili da s svojim prispevkom igrajo pomembno vlogo pri nadaljevanju zgodbe nemške ikone, volkswagna golfa GTD, ki je na ceste prvič zapeljal leta 1982. Gre tudi za najčistejši v golfa vgrajeni dizel doslej, ki razvija moč 147 kilovatov in navor 400 njutonmetrov. Spomnimo: 1,6-litrski turbodizelski motor v prvem golfu GTD je razpolagal z 51 kilovati in 130 njutonmetri in ni bil najčistejši golfov motor.
Topla voda
SPORAZUMI O POSOJILU IN FINANCIRANJU. Iščete posojilo za ponovni začetek dejavnosti, izvedbo projekta ali potrebujete denar iz drugih razlogov? Zaradi …