Kdor bo to pomlad želel preiti na nove letne gume, bo moral seči precej globlje v žep, piše nemški portal specializiran za avtomobilsko industrijo Automobilwoche. Visoki proizvodni in transportni stroški ter pomanjkanje materiala višajo cene letnih pnevmatik. Pri nemškem Zveznem združenju obrti za prodajo pnevmatik in vulkanizerjev (BRV) zaradi vojne v Ukrajini napovedujejo nadaljnje višanje cen. "Nekateri bodo cene dvignili za 10 in več odstotkov," napovedujejo.
Proizvajalci pnevmatik so zaradi močnega povečanja stroškov surovin, energije in transporta, v zadnjih nekaj mesecih postopoma zviševali cene pnevmatik, je za Automobilwoche dejal tehnični direktor BRV Michael Schwämmlein. "Stanje v zvezi z nabavo se je zaradi ozkih grl pri dobavi nekaterih surovin poslabšalo. Govorim o sajah ali sintetičnem kavčuku." To bodo občutili tudi kupci: zgolj iz poslovnih razlogov bi morali v kratkem tudi trgovci prilagoditi svoje cene.
Analiza platforme Alzura Tyre24 je pokazala, da so se v februarju in marcu odkupne cene pri trgovcih s pnevmatikami v primerjavi z enakim obdobjem lani povišale za dobrih 15 odstotkov. Cene so se sicer že lani v povprečju zvišale za okoli 6,5 odstotka.
Pri največjem nemškem proizvajalcu pnevmatik Continental pravijo, da splošnih izjav o razvoju cen pnevmatik ne morejo dati. Vendar se spremembam proizvodnih stroškov – zaradi naraščajočih cen surovin – ni mogoče izogniti. "Glede na regionalne razmere se individualno odločimo za potrebne prilagoditve cen."
Razmere v oskrbi s proizvodnjo pnevmatik v Evropi se trenutno poslabšujejo. "Glede na uvedene sankcije in vse ožja grla v logistiki, imamo težave" je dejal tiskovni predstavnik Continentala. "Kot taki smo aktivirali ustrezne načrte ukrepov ob nepredvidljivih dogodkih, ki vključujejo rezervne zaloge in alternativne dobavitelje." Proizvodnja se trenutno v evropskih tovarnah pnevmatik nadaljuje.
Zaradi naraščajočih cen je trenutno manjše povpraševanje po pnevmatikah. Čeprav je sezona menjave pnevmatik šele na začetku, prve številke kažejo na določeno zadržanost potrošnikov do nakupa, je za nemški spletni portal povedal Schwämmlein.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. Prvi mesec sem od Googla doma …
Judje ste ko tisti rek: Micka Kovačeva rada pila pa ne plačala! Ali pa imeti v tistem obdobju na polno …
Oh kaki komentari. Seveda se draži saj špekolanti za dvig cene vzamejo vsak izgovor dudi če miš prdne. Eni omenjate …