Honda bo s prvimi testi začela že ta mesec v Utsunomiyji na Japonskem. Testiranja v realnem prometu bodo pripomogla k pridobitvi zadnjih izkušenj in podatkov o učinkovitosti sistema pred množičnejšo uvedbo v prometni sistem.
Sistem za pomoč vozniku je zasnova zato, da bi zmanjšal število nesreč v križiščih in v mestnih središčih, hkrati pa bo pripomogel pri varčevanju goriva. Vozila bodo informacije pridobivala s pomočjo infrardečih svetilnikov postavljenih ob cesti, ki bodo v računalnik avtomobila pošiljala informacije o semaforju, voznik pa bo na ekranu v vozilu dobil podatke, kakšna je priporočena hitrost, da se mu ne bo treba ustavljati na križiščih in čakati na zeleno luč.
Ko sistem zazna, da bo moral voznik zaustaviti vozilo pri rdeči luči na križišču, se bo na zaslonu ekrana prikazal čas, ki se bo odšteval do ponovnega prižiga zelene luči. S tem bo lahko voznik pravočasno zaviral pred rdečo lučjo, hkrati pa bo do sekunde natančno vedel, kdaj mora spet speljati. Pri Hondi verjamejo, da se bo s tem znatno znižalo število prometnih nesreč v križiščih, saj vozniki pred križišči pogosto pospešujejo, ker ne želijo ustaviti pri rdeči luči, menijo pri Hondi
Za namen testiranja so pri Hondi z novo tehnologijo opremili okoli 100 vozil. Testiranja se bodo izvajala eno leto.
Sistem za spremljanje "zelenega vala"
Pri Hondi bodo aprila na javnih cestah začeli testirati nov sistem za pomoč vozniku, ki bo pripomogel k zmanjšanju ustavljanj na semaforjih.
nič narobe, ker skušajo proizvajalci določene sisteme vpeljat, samo predenj se vse to razpase kot kuga, bi se morali zmenit …