Mol namerava maja Dunajsko cesto razširiti z dodatnim voznim pasom za avtomobile. Glede na
prizadevanja oblasti v prestolnici za trajno mobilnost se marsikomu poteza, ki je razburila Ljubljansko kolesarsko mrežo (LKM), ne zdi logična. LKM je pred časom na MOL poslala svoj predlog za kolesarsko infrastrukturo na prenovljeni ljubljanski vpadnici. Najbolj kritičen odsek naj bi bil ravno od Kržičeve do Topniške ulice, kjer načrtujejo razširitev ceste. Pri MOL pojasnjujejo, da je razširitev obstoječe štiripasovnice za dodaten vozni pas potrebna ravno zato, da lahko vanjo umestijo kolesarsko stezo in pločnik, kar zdaj ni mogoče.
Vse več je kolesarjev
Luka Gabršček, vršilec dolžnosti predsednika LKM, odgovarja, da je širitev nepotrebna, draga in škodljiva, saj izničuje prizadevanja MOL za premik k trajnostnemu prometu, ki stremi k zmanjšanju števila avtomobilov v mestih, kar izboljšuje kakovost življenja v njih. “Širša cesta privablja več avtomobilov, zato ne odpravlja zastojev, poleg tega pa se po odpravi enega ozkega grla po navadi pojavi novo nekje drugje.” Pri LKM so sicer zadovoljni z aktivnostmi MOL, predvsem z uvedbo območja za pešce in rumenega pasu za avtobuse, ki je avtomobilom odvzel en pas. Z zaprtjem osrednjega dela Slovenske ceste so se spremenile tudi potovalne navade ljudi, menijo in dodajajo, da se je zaradi tega po dolgem času povečalo število potnikov na avtobusih in tudi kolesarjev.
Zmanjšanje prometa
Onesnaženost. Slovenija je bila še lani po onesnaženosti z ozonom na tretjem mestu v Evropski uniji. Pri LKM menijo, da je širitev Dunajske ceste, na kateri se je od uvedbe rumenih pasov število avtomobilov zmanjšalo za okoli 1.500 na dan, velik korak nazaj.
Zato ker Dolenjka ni predvidena za kolesarsko prometno povezavo ampak je to JURČKOVA ,skozi Rudnik in pri AC nazaj na …
Tole pod 5. točko govori vse o tvoji pameti in tehničnem znanju. Ne utikuj se tja , kjer postaneš smešna …
Kako sploh ni sram tele paglavce na LKM in kdo jih je sploh zbral skupaj , da govorijo o stvareh …