Gre za četrti rod, ki je vmes sicer spreminjal ime, a je znotraj razreda, kjer imajo prevlado polo, corsa, fiesta, i20 in drugi, vseskozi ponujal nekakšen poseben status premium alternative. Nova generacija pa ima še dodatne naloge, saj naj bi z videzom, vsebino in prostornostjo bolj kot doslej nagovarjala samske moške in manjše družine.
Trendovske linije
Oblikovno novi ypsilon v določenih potezah sledi predhodniku, čeprav je s 384 centimetri za šest centimetrov daljši, pa tudi dva centimetra nižji je, medtem ko širina ostaja nespremenjena. Italijani poudarjajo, da daje videz trivratnega vozila, čeprav ima vedno pet vrat. Prevladujejo mehke linije, ki tečejo skladno od skrajšanega nosu avtomobila prek trendovsko kupejevske strehe, kjer se ob vnovičnem stiku z bokom skrivajo kljuke zadnjega para vrat. Zadek zaključuje polkrožna linija in zavihnjena LED svetila. Vetrobransko steklo je potisnjeno naprej, s čimer so v notranjosti pridobili na prostoru, podaljšani zadek pa z 215 osnovnimi litri skriva enega večjih prtljažnikov med konkurenti.
Prilagojena vozniku
Delovni prostor voznika ohranja prepoznavno posebnost postavitve merilnikov na sredino prednje konzole, ki se spodaj nadaljujejo v upravljala za avdionapravo in klimatsko napravo.
Premijsko poslanstvo avtomobila stopa naprej tudi po drugi dodatni opremi, saj kot prvi v razredu ponuja samodejnega parkirnega asistenta, pozna pa tudi sistem, ki preprečuje napačno točenje goriva, infotainment, ki se na željo kupca lahko nadgradi v 500-vatni surround hi-fi sistem … Velik poudarek je dan varnosti, serijski so sistem za nadzor stabilnosti, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, najmanj štiri zračne blazine ...
Trije motorji, cena nad desetimi tisočaki
Ypsilona lahko poganjajo trije motorji. Obnovljeni 1,2-litrski bencinar z 51 kW (69 KM) je zmanjšal porabo goriva za pet odstotkov, izpuste pa na 115 gramov CO2 na kilometer. Bencinska alternativa je svetovno priznani dvovaljni twinair s prostornino 0,9 litra in 63 kW (85 KM) moči, ki je lahko opremljen tudi z robotiziranim menjalnikom. Njegov izpust pade na 97 gramov CO2 na kilometer. Dizelsko stran zastopa 1,3 multijet motor z največjo močjo 63 kW (95 KM) in izpustom 99 gramov CO2. Vsi motorji so serijsko opremljeni s sistemom start&stop in indikatorjem prestav.
Uvoznik ob lansiranju ponuja začetni popust, tako da je mogoče novega ypsilona z 1,2-litrskim motorjem in opremo silver dobiti za 10.500 evrov, dizla z opremo gold pa za 13.700 evrov.
Šik malčica
Lancia ypsilon v zahtevnem B-segmentu v novi generaciji stavi na prepoznaven italijanski dizajn in premijsko vsebino.