Nizek sprednji odbijač z velikimi odprtinami za zrak, močno oblikovani boki z značilnimi stranskimi režami za zrak, 19-palčna aluminijasta platišča v znani izvedbi M double-spoke in nizek, širok zadek s specifičnim izpušnim sistemom M z dvojnimi izpušnimi cevmi, poskrbijo, da bi kupe tudi brez logotipov M prepoznali na prvi pogled.
Zmogljivi šestvaljnik
Novo razvit, 3-litrski šestvaljni vrstni motor s tehnologijo M twinpower turbo razvije 272 kilovatov moči (370 KM) pri 6500 vrt/min. Največji navor 465 Nm je mogoče povečati vse do 500 Nm s funkcijo overboost. Moč na zadnji kolesi prenaša 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko M double clutch transmission (M DCT), v sklopu dodatne opreme je launch control, ki omogoča maksimalno pospeševanje z mesta. Od 0 do 100 km/h pospeši v 4,3 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h.
Elektronika pomaga vozniku
Pri BMW so novincu namenili pe aluminijasto sprednjo in zadnjo premo iz modelov BMW M3/M4, kovana 19-palčna aluminijasta platišča s kombiniranimi pnevmatikami, krmiljenjem M Servotronic z dvema nastavitvama in zmogljivejše zavorne kolute. Za izboljšanje dinamičnih lastnosti so dodali še elektronsko krmiljen aktivni diferencial M, ki optimizira vlečno silo in smerno stabilnost in M dynamic mode (MDM) sistema za elektronski nadzor stabilnosti. MDM omogoča zdrs koles in s tem zmerne, nadzorovane manevre na dirkalni stezi.