Serijsko nad bočni veter

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz razred V Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz razred V Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz razred V Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V
Svetovna premiera. Mercedes-benz z novim in naprednim razredom V zamenjuje ime viano.
Oglej si celoten članek

Novost. Nekoč lahka gosporarska vozila avtomobilski proizvajalci spreminjajo v velike enoprostorce. V ospredje postavljajo dizajn, nizek količnik zračnega upora, kot tudi materiale in asistenčne sisteme.

Prvi s polnimi led žarometi

Pri Mercedesu so celo ime novega velikega enoprostorca poenotili z oznakami za osebna vozila. Od viana je ostala le črka V, ki označuje največji potniški model, v katerem se lahko prevaža do osem potnikov.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz razred V Mercedes je novinca malo ironično razkril v Münchnu, osrčju največjega rivala BMW, in tako pokazal, kaj zmorejo proizvesti v Stuttgartu, kar v Münchnu še ne zmorejo. Novi razred V oblikovno ne predstavlja večjega presenečenja. Spredaj spominja na druge modele z zvedo v nosu. Največja posebnost zunajosti so polni LED žarometi, prvi v tem segmentu vozil in dvodelna zadnja prtljažna vrata za lažji dostop do prtljažnega dela, kjer je pregradna polica, na katero lahko naložimo do 50 kilogramov prtljage.

Lahko je mobilna pisarna

Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Notranji oblikovaci so pozornost posvetili materialom in funkcionalnosti, ki jenamenjena trem skupinam kupcev, velikim družinam s potrebami po prostoru, aktivnim ljudem z veliko športne opreme in poslovnežem, saj je s prilagajanjem in obračanjem sedežev vozilo lahko tudi mobilna pisarna z zložljivo mizico. V Stuttgartu poudarjajo, da je fokus na udobju. Pravilo je, da so vsi v vedno VIP potniki.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz razred V Na izbiro sta dve medosni razdalji in tri dolžine karoserije, ki meri od 4.895 do 5.370 milimetrov. Dva paketa opreme je moč nadgrajevati s širokim naborom doplačljivih sistemov in dodatkov. V ospredje postavljajo tehnologijo, ki je na voljo v njihovih prestižnih limuzinah, ali pa je tam sploh še ni.

Vozniku se ni več treba obračati proti otrokom

Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V Premium občutke prinašajo vrhunski materiali, v usnje so lahko oblečeni vsi sedeži. Na barvnem ekranu se med drugim prikazuje grafika navigacije, ali slika 360 stopinjske kamere, ki pokriva vse mrtve kote. Po podatkih brskamo z drsnikom sistema touchpad ali vrtljivim gumbom. Avtomobil je opremljen s sistemom samodejnega parkiranja, vozniku je na voljo obilica modernih varnostnih sistemom, ki delujejo s pomočjo številnih senzorjev, radarja in kamer.
 Pri Mercedesu so se uprli na avstralsko raziskavo, ki je razkrila, da so vozniki-starši med vožnjo kar 20 odstotkov časa obrnjeni nazaj, proto otrokom. Zato so v avtomobil vgradili sistem zvočnikov in mikrofon, po katerem voznik nagovarja otroke, prilagaja pa lahko tudi jakost tona glasu.

Foto: Gregor Prebil Mercedes-benz razred V V začetku bodo na izbiro en bencinski in dva dizelska 2,1-litrska štirivaljna motorja. Vstopni bo dizelski V 200 CDI z močjo 100 kilovatov (136 KM), 220 CDI bo poganjal 120 kilovatni motor (163 KM). Bencinski V 250 bluetec premore 140 kilovatov moči (190 KM). Novinec več udobja na luknjastih cestah obljublja s prehodom iz zračnega na hidravlično vzmetenje.

Novi razred V bo v Nemčiji stal 42.900 evrov. Cene za slovenski trg še niso znane. K nam prihaja meseca junija.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 11:41 9. Februar 2014.

    V Sloveniji bo seveda drazji, ker imamo visje standarde..

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.