Šef se vrača v novi preobleki

Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5 Foto: Saša Despot BMW X5
BMW X5. Tretja generacija uvaja štirivaljnik in pogon na dve kolesi.
Oglej si celoten članek

Prihod generacije X je leta 1999 napovedal X5, ki je postal prodajna uspešnica, saj so do danes prodali več kot 1,3 milijona primerkov, od tega pri nas od leta 2009 351 modelov.

Vse prevedeno v slovenščino

Oblikovno ga niso bistveno spreminjali, je pa novinec daljši, nižji in bolj aerodinamičen. Znotraj je prostornejši, linije so prečiščene, pridih luksuza je večji.

Foto: Saša Despot BMW X5

Zvišali so položaj sedenja, instrumentalna plošča s horizontalnimi linijami je nameščena nižje. Voznik informacije pridobiva na prostostoječem nadzornem prikazovalniku z 10,25-palčno diagonalo, na katerem so vsi ukazi prevedeni v slovenski jezik, upravlja pa ga prek osnovno vgrajenega operacijskega sistema iDrive, ki je dobil večji okrogli gumb. Prtljažnik – odpira se daljinsko – v osnovi meri 650 litrov (prej 620), s podiranjem klopi pa največ 1.870 litrov. Dodatno je mogoče dokupiti tretjo vrsto sedežev.

Tehnološko bolj napreden

Seznam novih tehnologij in inovacij obsega projektor head-up z barvnim prikazom na vetrobranskem steklu in novimi vsebinami, sistem za prepoznavanje ljudi in živali v temi, nov sistem za pomoč pri parkiranju z vzdolžnim in stranskim usmerjanjem s 360-stopinjskim prikazom, spletni dostop in dostop do socialnih omrežij, opremljen je z različnimi asistenčnimi sistemi, ki voznika opozarjajo na njegovo nepozornost med vožnjo ...

Foto: Saša Despot BMW X5

Podvozje za različne potrebe

Paketi. Vozno dinamiko prilagajamo s štirimi paketi. Comfort z zračno vzmeteno zadnjo osjo zagotavlja več udobja, dinamičnim voznikom je namenjen paket dynamics, tistim, ki bi imeli oboje, pa paket professional. Paket M omogoča bolj športno vožnjo in izrazito dinamičen videz. Pri vsakem paketu lahko voznik s serijskimi stikali prilagaja vozne lastnosti ter odzivnost motorja in menjalnika.

Prodaja pri nas se uradno začenja danes. Slovenskim voznikom sta na voljo dva bencinska agregata – šestvaljni xDrive35i z 225 kilovati moči (71.400 evrov) in osemvaljni xDrive50i z 330 kilovati (99.800 evrov) ter štirje dizli. Osnovni sDrive25d uvaja pogon na dve kolesi in štirivaljni agregat s 160 kilovati moči, ki po ceniku stane 59.900 evrov, štirikolesni pogon avtomobil podraži za 3.500 evrov. Cena za šestvaljni xDrive30d s 190 kilovati moči je 68 tisoč evrov, xDrive40d z 230 kilovati pa je 5.500 evrov dražji. Vrh ponudbe je šestvaljni M50d z 280 kilovati moči, ki stane 96.900 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.