Inženirji OPC (Opel Performance Center) so za oblogo visokozmogljivega sedeža uporabili plast organskega vbrizganega materiala, ki zagotavlja zmanjšanje teže za 45 odstotkov v primerjavi s klasični ohišjem. Ob tem zgradbo ohišja sestavljajo še kompozitni materiali iz poliamida in steklenih vlaken. Nov material je preprost za oblikovanje in hkrati izjemno trden, čeprav je njegova debelina le dva milimetra.
"Opel je prvi izdelovalec avtomobilov na svetu, ki je za ohišje serijsko izdelanega sedeža uporabil ta material," pravi Armin Rossman, vodja ekipe razvoja sedeža OPC. Voznik in sovoznik sedita 17 milimetrov nižje kot v astri GTC coupé in celo 40 milimetrov nižje kot v izhodiščni astri. Z znižanjem višine sedalne površine se je okrepilo zaznavanje avtomobila in občutek povezanosti voznika s cesto, nove sedeže je mogoče nastaviti v 18 smeri.
Novi sedeži ponujajo tudi pnevmatski sistem nastavljive izbočenosti bočnih opor. Prilagodijo se slehernemu telesu in zagotavljajo podporo s strani ob pritisku na gumb. Mogoče jih bo naročiti s tremi izvedbami usnja različnih barvnih kombinacij. Najprej v novi generaciji astre OPC.
Opel je bil tudi prvi izdelovalec avtomobilov s certifikatom za sedeže neodvisnega združenja strokovnjakov za zdravje hrbtenice AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V), in sicer že leta 2003 s signumom. Da bi sedež pridobil oznako AGR, mora namreč popolnoma ustrezati desetim merilom. Mednje spada podpora osrednjega dela hrbtenice v štirih smereh, ki z obliko naslonjala sledi njeni naravni ukrivljenosti.
Sedeži vse bolj zmogljivi
Športna različica opel astre GTC bo opremljena z novimi, visokozmogljivimi školjkastimi sedeži, izdelanimi po najsodobnejši tehnologiji. Prvič bo predstavljena na avtosalonu Ženevi na začetku marca.