Na tarraca spominja predvsem sprednji del z naprej izpostavljeno masko in nazaj zavihanimi trapezastimi žarometi, ki so na voljo tudi z razsvetljavo led, ki je za doplačilo polna. Vpadljiv je tudi zadek, kjer so v slogu znamke luči povezane s svetlečo letvijo ter dinamičnimi smerniki. Športni različici FR so namenili tudi dve izpušni cevi, ki pa sta v bistvu le šabloni brez prave vloge, saj se izpušna cev zaključi pod avtomobilom.
Bolj drzen od predhodnika
Seatov direktor oblikovanja je obljubil, da bosta izpušni cevi na Cuprinem leonu pravi, poudaril pa je tudi, da je leon postal bolj drzen avtomobil od predhodnika, k čemur bodo pripomogle tudi zglajene karoserijske linije, s katerimi se je leon najbolj izrazito oddaljil od predhodnika.
Leon je v primerjavi s predhodnikom v dolžino v kombilimuzinski različici zrasel za 86, v karavanski pa za 93 milimetrov, v višino in širino pa je celo izgubil nekaj milimetrov. 50 milimetrov večja medosna razdalja je pripomogla k bolj prostorni kabini, prtljažnik pa je pri kombilimuzinskem leonu s 380 litri ostal enak kot prej, v karavanu pa se je za 50 litrov povečal na 617 litrov.
Popolnoma digitaliziran
Tako kot golf in octavia, je tudi leon je v četrti generaciji postal digitaliziran in povezan avtomobil. Lastnikom bo na voljo tudi aplikacija, ki jim bo omogočila, da bodo na daljavo nadzorovali in upravljali svoj avtomobil ter denimo dobivali sporočila, da z njihovim avtomobilom nekdo vozi prehitro. V infozabavni sistem bo integrirana tudi sim kartica, možno bo glasovno upravljanje, povezljiv pa bo tudi z mobilnimi napravami z operacijskima sistemoma android auto in apple car play. Sistem bo omogočal tudi nadgradnje, s katerimi bo lahko njegov lastnik povečeval število spletnih storitev. V osnovni različici bodo kljub vsemu na voljo klasični analogni merilniki.
Hibridizacija
Prilključno hibridni leon bo le eden od šestih elektrificiranih modelov, ki naj bi jih Seat lansiral do začetka prihodnjega leta. Med njimi bodo še električni mii, kompaktni električni novinec el-born ter Seatova izvedba volkswagna ID3.
Novi leon je, tako kot golf in octavia, nastal na Volkswagnovi aktualni platformi MQB, kar pomeni, da je njegova tehnika zelo prilagodljiva. Poleg bencinskih, dizelskih in motorjev na plin bodo na voljo tudi blagi hibridi in priključni hibridi.
Prilključno hibridni leon bo le eden od šestih elektrificiranih modelov, ki naj bi jih Seat lansiral do začetka prihodnjega leta. Med njimi bodo še električni mii, kompaktni električni novinec el-born ter Seatova izvedba volkswagna ID3.
48-voltni blagi hibrid bo na voljo v kombinaciji s 110-'konjskim' bencinskim trivaljnikom in 150-'konjskim' 1,5-litrskim bencinskim štirivaljnikom, osnovo priključnega hibrida z močjo 204 'konjev' pa bo tvoril 1,4-litrski bencinski štirivaljnik v kombinaciji z elektromotorjem in baterijo s kapaciteto 13 kilovatnih ur. Električni doseg znaša 60 kilometrov. Tudi leon je v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnioom dobil majceno prestavno ročico, ki vozniove ukaze menjalniku posreduje s pomočjo električnih signalov.
Novi seat leon, v razvoj katerega je tovarna vložila 1,1 milijarde evrov, si bo širša javnost lahko prvič ogledala na avtomobilskem salonu v Ženevi, v prve prodajne salone pa naj bi prišel že aprila.
www.Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks
www.Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks
www.Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks