To je bila pričakovana odločitev, ki pa so jo menda pri Seatu celo preložili za nekaj časa, tako so nam pred meseci zaupali pri slovenskem uvozniku, v Sloveniji in še nekaterig državah so namreč kupci odlično sprejeli omenjena modela.
Vendar pa tudi pri Seatu niso mogli spregledati manjšega povpraševanja po enoprostorcih in večjega po križancih in športnih terencih, katerim tudi za prihodnje napovedujejo veliko rast. Prvi Seatov športni terenec naj bi bil premierno na ogled na avtomobilskem salonu v Ženevi marca prihodnje leto. Leta 2017 naj bi mu sledil manjši križanec, ki bo na trgu konkuriral nissan juku, renault capturju in drugim.
Vsak peti SUV ali manjši križanec
Seatovo odločitev, da opušča klasične enoprostorce, in se obrača proti križancem ter športnim terenecem, ni nič novega. Renault, ki ima dolgo tradicijo izdelovanja klasičnih družinskih enoprostorcev, je lani presenetil s karoserijo novega espaca, ki je zdaj križanec, v paleto vozil so dodali tudi SUV C segmenta kadjarja, mazda je letos predstavila model CX-3, prvi srednje veliki športni terenec in terenca s sedmimi sedeži najavljajo pri Škodi, audi bo predstavil Q1 ...
Križanci in športni tereneci obsegajo že petino prodaje na evropskem trgu.