Avtomobilski proizvajalci s priključnimi hibridi rešujejo zmanjševanje povprečja emisij, ki jih narekuje EU, hkrati pa ohranjajo velike zmogljivosti.
Audi ni izjema. Lani so predstavil priključni hibrid zgornjega srednjega razreda A6 v različici 55 TFSI e quattro in kasneje tudi A7 sportback 55 TFSI e quattro. Zdaj je na vrsto prišla najbolj praktična različica karavanske avant šestice. Tehnika je seveda enaka.
Sistem polnilnega hibridna je sestavljen iz 4-valjnega 2.0 TFSI turbo bencinskega motorja (185 kW, 370 Nm) in sinhronega elektromotorja s trajnim magnetom (105 kW, 350 Nm), vgrajen neposredno v 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko S tronic. Skupaj zagotavljata sistemsko moč 270 kW in navor 500 Nm, ki je na voljo že pri 1.250 vrtljajih v minuti. Gre za res impresivne številke, sploh, če jim dodamo še podatke o emisijah in povprečni porabi bencina.
Po evropskem standardu WLTP naj bi porabil le 1,9 do 2,1 litra bencina na 100 km. Seveda po zaslugi vožnje v čistem električnem načinu (do 51 kilometrov - Zato je v Nemčiji upravičen do polovičnega odbitka davka za službena vozila), do hitrosti 135 km / h. Mimogrede, to je dva kilometra manj kot pri limuzini A6 in fastbacku A7.
Oskrba z energijo je zagotovljena z vgrajeno litij-ionsko baterijo v zadku z zmogljivostjo 14,1 kWh, ki za 160 litrov skrči prtljažnik. Medtem ko lahko v klasični A6 avant naložite od 565 do 1.680 litrov tovora, v priključno-hibridni različici meri od 405 do 1.535 litrov.
Sprint od o do 100 traja 5,7 sekunde, največja hitrost je 250 km/h.
Ha ha še en nemški nateg da lahko upraviči jo svojo industrijo. Potem pa naj še lastnik vsakih 100 km …