Saab (1947−2010)

Foto: Žurnal24 Prvi avtomobil saab 92 (najnižji koeficient upora zraka na svetu 0,30) je bil pr Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Po dolgi in težki neozdravljivi bolezni je legendarni švedski proizvajalec Saab odšel v večna lovišča. Če se ne zgodi čudež, se bo v začetku leta 2010 začel postopek zaprtja podjetja.
Oglej si celoten članek

Švedski avtomobilski proizvajalec Saab je v ponedeljek vložil predlog za stečaj družbe, je sporočilo pristojno okrajno sodišče v Vanersborgu. Kot so ob tem pojasnili v nizozemski družbi Swedish Automobile (Swan), ki je lastnik Saaba, so se za ta korak odločili, potem ko je postalo jasno, da je posel s Kitajci padel v vodo.

Foto: Žurnal24



V želji po širjenju so pri GM gledali le na številke, zamisel pa je bila povečati proizvodnjo in povečati prodajo. S tem so mnogi saabove modele doživljali kot prepakirane ople. Saab enostavno ni mogel obstati in se širiti v GM-ovi mašineriji. Švedska znamka je imela povsem drugačen intelektualni pristop pri razvoju ter idejah o samem avtomobilu, česar pri GM-u niso hoteli razumeti, saj so bili mnenja, da na rešitve, h katerim teži Saab, prisega premajhen del trga.

Foto: Žurnal24

V Swanu so v ponedeljkovi izjavi za javnost opozorili, da je nekdanji lastnik Saaba, ameriški proizvajalec avtomobilov General Motors (GM), v soboto zavrnil vse predloge, s katerimi bi lahko rešili švedsko podjetje, poročajo tuje tiskovne agencije.

Zaradi nepopustljivosti GM se je kitajsko avtomobilsko podjetje Zheijang Youngman Lotus Automobile odločilo, da prekine pogovore o financiranju oziroma sodelovanju pri reorganizaciji Saaba. Predlog za stečaj je tako postal najboljša možnost za vse Saabove upnike, so sklenili v nizozemski družbi. Isti kupci so cenili prepoznavno kakovost, ki pa jo Saab z GM-ovimi komponentami ni dobil, posebno pri premium razredu vozil. Svet avtomobilske industrije bo izgubil nekdaj zelo inovativnega proizvajalca, ki je bil svoj čas vodilni na področju tehnike, motorizacije in varnosti. Škoda.

V fotogaleriji si poglejte nekaj avtomobilov, ki so zaznamovali zgodovino Saaba.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.