Zgled. “Naše sheme obdavčitve so se izkazale za zelo učinkovite, saj se je delež čistejših hibridnih in električnih vozil zaradi njih močno povečal,” so za Žurnal sporočili z nizozemskega ministrstva za infrastrukturo in prostor.
Ta država je bila ena od redkih, ki je celo ob odkritem nasprotovanju Bruslja že pred 15 leti sprejela številne ukrepe, po katerih bi čim prej dosegli zaveze glede nizkoogljične in bolj zdrave družbe. Letna taksa za dizelske avtomobile je tako dvakrat višja kot za bencinarje, zaradi česar je delež dizlov med osebnimi avtomobili med najmanjšimi v Evropi. Država tudi dejavno spodbuja Bruselj k realnejšim preizkusom glede izpustov.
V Sloveniji eno od največjih “spodbud” predstavlja davek na motorna vozila, ki pa celo najbolj prodajane dizle obdavčuje z le do 1,5 odstotka višjo stopnjo kot bencinarje, medtem ko je prva kategorija obdavčitve od 0 do 110 gramov ogljikovega dioksida postavljena v za današnje razmere zelo širokem razponu.
Slovenija bi se lahko primerjala z recimo predmestjem Bangkok-a ker center je že precej bolj razvit kot bo Slovenija kdajkoli.<br …
In največ bi ga plačali oblastniki, kajti njih neumnost in norost sta brezmejni.
Se strinjam. Primerjati se je treba z enako ali malo bolj razvitimi od tebe, na pa z državami, ki imajo …