S-cross za nov slovenski začetek Suzukija

Foto: Andrej Leban Suzuki sx4 s-cross Foto: Andrej Leban Suzuki sx4 s-cross Foto: Andrej Leban Suzuki sx4 s-cross Foto: Andrej Leban Suzuki sx4 s-cross Foto: Andrej Leban Suzuki sx4 s-cross Foto: Andrej Leban Suzuki sx4 s-cross Foto: Andrej Leban Suzuki sx4 s-cross Foto: Andrej Leban Suzuki sx4 s-cross
Znamka Suzuki se na slovenski trg vrača z jasno zastavljenim ciljem. Model SX4 s-cross je orodje, kako ga bodo dosegli.
Oglej si celoten članek

Naj vas ime ne zavede, saj SX4 s-cross nima več skoraj nobene povezave z manjšim SX4, še manj pa s Fiatom, s katerim so slednjega Japonci razvili in prodajali zadnjih nekaj let. Edini italijanski pridih v popolnoma na novo razvitem s-crossu je le še Fiatov 1,6-litrski motor v dizelski izpeljanki.

Znamka želi z s-crossom polizati del smetane, ki jo za sicer piškavi avtomobilski trg trenutno pomenijo tako imenovani križanci. V njegovi neposredni bližini je tako nissan qashqai, malce bolj oddaljen kakšen hyundai ix35 ali kia sportage. Gre za 4,3 metra dolg ter dober meter in pol visok avto s 430-litrskim prtljažnikom ter opcijskim 4x4-pogonom. Njegova postava je možata, ne blefira s pretiranimi oblikovalskimi vložki, raje stavi na prečiščenost linij. Dodan je še ščepec naprednega udobja, kot so zagon brez ključa, dvoobmočna klimatska naprava in veliko panoramsko steklo, ki se odpre dokaj daleč nazaj. 

S takšnim receptom naj bi bil s-cross po meri tako družinskim potrebam kot uporabnikom (morda starejšim), ki želijo praktičen avto z višjim odmikom od tal, višjim sedenjem in obljubo, da jih v zahtevnejših razmerah ne bo pustil na cedilu. Za to naj bi skrbel napredni 4x4-pogon (1.700 evrov), ki pozna štiri programe delovanja, tudi z elektronsko zaporo diferenciala. 

Dva motorja in paketi 4+1

Oba motorja sta 1,6-litrska. Bencinski zmore 88 kilovatov (120 KM) in po izpustih že izpolnjuje normo euro 6. Dizelski ima na zalogi enako moč, je pa jasno ugodnejši glede navora in obljubljene porabe, ki je za dober liter manjša. A pozor, dizel je dražji za konkretnih 3.100 evrov. Pri bencinskem motorju je poleg petstopenjske avtomatike na voljo avtomatski menjalnik z neskončnim razmerjem prenosa. Start & stop se doplača.

Opremski paketi so štirje osnovni; v prvem so denimo ročna klimatska naprava, sedem zračnih blazin in nadzor tlaka v pnevmatikah. Naslednja stopnja doda večfunkcijski volanski obroč s tempomatom, še višje so zagon brez ključa in dvoobmočna klimatska naprava ter pomoč za speljevanje v klanec, najvišje pa so še ksenonski žarometi z dnevnimi LED-lučmi, senzor za dež, ogrevani sedeži … Dodatni paketek opreme ima serijski start & stop in panoramsko streho, na voljo pa je le pri dizlu.

Cena za osnovno bencinsko različico se začne pri 15.900 evrih, kar je denimo dobre tri tisočake nad zdaj že priletnim in precej manjšim modelom SX4. Najbolje opremljeni dizelski SX4 s-crosser s 4x4-pogonom in dodatno panoramsko streho pa seže vse do 26 tisoč evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 13:02 4. Oktober 2013.

    Zakaj bi kupu japonski avto z italjanskim motorjem. Ni logike. Subaru je pa tud zdej pod toyoto. :(

  • 08:09 4. Oktober 2013.

    Za začetek naj pri Suzukiju odprejo še kakšen servis in prodajni center, brez tega težko prodajaš avte. Pa tudi cena …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.