RXH je zeleni levji karavan

Foto: Andrej Leban Peugeot RXH Foto: Andrej Leban Peugeot RXH Foto: Andrej Leban Peugeot RXH Foto: Andrej Leban Peugeot RXH Foto: Andrej Leban Peugeot RXH Foto: Andrej Leban Peugeot RXH Foto: Peugeot Peugeot RXH Foto: Peugeot Peugeot RXH Foto: Andrej Leban Peugeot RXH
Peugeot je na slovenskih tleh začel prodajo svojega drugega hibrida. 508 RXH se ponaša z veliko močjo, nizko porabo in obilo udobja. Drobni tisk pa razkriva tudi kakšno slabost.
Oglej si celoten članek

Začnimo s ceno: pri Peugeotu želijo za 508 RXH 43 tisoč evrov. Le kaj ponujajo, da je skoraj dvakrat dražji od vstopnega 508 SW?

Od običajnega karavanskega 508 je RXH malenkost širši zaradi vgradnje električnega pogonskega sklopa nad zadnji par koles, hkrati je tudi pet centimetrov višji, da lahko upraviči svoj terenski videz.

Sprednji del je nekoliko predrugačen, glavni pečat dajejo "kremplji" iz LED-svetil, ki so novost za znamko. Črna plastika skrbi za zaščito zunaj asfalta, serijska so 18-palčna platišča. Notranjost je bogato obložena, brez doplačila je denimo panoramska streha, navigacija z večjim zaslonom, kombinacija sedežev iz usnja in blaga, HUD-zaslon ... Karavanski videz pa ne dosega ravni uporabnosti karavana.

Skupaj 147 kW moči

Če imajo podoben videz tudi nekateri tekmeci, kot so najbližji tekmec passat alltrac ali malce oddaljena audi A4 allroad in subaru outback, pa je RXH izviren pri pogonu. Tako kot pri prvem hišnem hibridu 3008 hybrid4 ga sestavlja kombinacija 120-kilovatnega dizla in 27-kilovatnega elektromotorja, kar je vsaj do prihoda hibridnega volva V60 za zdaj posebnost v avtomobilskem svetu. Električni pogon poganja zadnji par koles in se v običajnem režimu vklaplja med pospeševanji.

Oba motorja zmoreta na cesto spraviti konkretnih 147 kilovatov, ki se prenašajo prek robotiziranega šeststopenjskega menjalnika. Obljubljena kombinirana poraba je tako 4,1 litra, izpust pa 107 gramov ogljikovega dioksida. Voznik prek vrtljivega gumba izbira med štirimi režimi vožnje, poleg običajnega še športni, 4x4 in povsem električni program. A slednji avtomobil brez izpusta emisij lahko poganja le okoli tri kilometre daleč. Za primerjavo, že omenjeni volvov V60 plug-in hibrid naj bi zgolj na elektriko peljal do 50 kilometrov daleč.

Še letos naj bi RXH prepričal 20 kupcev, ki pa se bodo morali sprijazniti z za karavan skromnim prtljažnikom s 423 litri, saj je ostalo odžrl električni motor. Pri Peugeotu poudarjajo, da ciljajo na stranke, ki želijo biti na cesti drugačne in imajo veliko ekološko zavest. Ali bo to dovolj, da bodo pripravljeni plačati uvodoma omenjeno ceno, bo pokazal čas. Dejstvo pa je, da 508 RXH bolj kot vloga prodajne uspešnice pristoji dvigovanje imidža znamke.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.