Novi rio je že moč videti na slovenskih cestah, zaenkrat zgolj v petvratni različici, konec leta, oziroma januarja, pa se mu bo pridružila trivratna različica, ki je ekskluzivno namenjena zgolj evropskemu tržišču ter tudi limuzinska, štirivratna različica. Ria so oblikovali v Nemčiji in ZDA, proizvajajo pa ga v tovarni v Južni Koreji.
Moderen in večji
Hvali se z moderno obliko. Spredaj so mu nadeli prepoznavno masko, logo pa pomaknili kar na motorni pokrov. Dnevni žarometi spredaj svetijo tudi z LED svetlobo, zadaj pa izstopajo prav tako LED žarometi in strešni spojer, bolj mogočnega pa ga naredijo velika kolesa, ki so lahko tudi 17-palčna.
Rio je v primerjavi s predhodnikom daljši za 20 milimetrov, je tudi nekoliko širši in nižji, kar pripomore k dinamičnemu videzu. Najbolj se je povečala medosna razdalja, in sicer za 70 milimetrov, kar se pozna v prostoru za kolena potnikov. Zadaj ga je kar za 34 milimetrov več, kot prej.
Popolnoma nova notranjost stavi na nove oblikovne elemente, kot so stikala povzeta po videzu pilotske kabine in merilniki v obliki treh cilindrov. Za pestrost poskrbijo različni barvni odtenki, za uporabnost pa številne odlagalne površine.
Že osnovni paket opreme, na voljo so štirje nivoji opremljenosti, LX Col serijsko prinaša ESP, šest zračnih blazin in klimatsko napravo. Od novosti izpostavljamo gretje sedežev, ki se ne aktivira s pritiskom na stikalo, pač pa deluje v povezavi s klimatsko napravo, ki samodejno zazna, kdaj je treba sedež ogreti. Tu je še sistem odroševanja vetrobranskega stekla in čistilec zraka ter prašnih delcev, ki deluje v kombinaciji s klimatsko napravo. Kupca lahko pozimi v roke greje ogrevan volanski obroč, v ponudbi pa je tudi navigacijski sistem s funkcijo kamere in pametni ključ. Novost je še izpopolnjen audi sistem.
Trivaljnik porabi le 3,2 litra na 100 kilometrov
Pogonski agregati so štirje, dva bencinska in dva dizelska motorja. Šibkejši štirivaljni bencinski agregat ima prostornino 1,2 litra ni najvišjo moč 63 kilovatov (85 KM), močnejši 1,4-litrski pa 80 kilovatov (109 KM). Na drugi strani je trenutno moč naročiti zgolj 1,4-litrski štirivaljni turbodizelski agregat z močjo 66 kilovatov (99 KM). Kasneje tudi pri nas sledi prodaja opevanega 1,1-litrskega trivaljnega turbodizelskega agregata, ki se hvali s trenutno najnižjo porabo med nehibridnimi vozili. Ta je po tovarniških podatkih v povprečju 3,2 litra na 100 kilometrov, izpust pa 85 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Cena za omenjeni agregat zaenkrat še ni znana, bo pa serijsko na voljo s sistemom ECO Dynamics, ki vključuje idle start & go, nizkokotalne pnevmatike, indikator idealnega menjavanja prestav, … Za ostale modele je treba sklop varčnih sistemom doplačati.
Cene za vstopni, 1,2-litrski bencinski model s petstopenjskim menjalnikom se začnejo pri 9.690 evrih, na dizelski stani je najcenejši 1,4-litrski CRDI s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za katerega je treba odšteti 12.290 evrov. Trivratna različica naj bi bila 700 evrov cenejša. Kia tudi za rio ponuja sedemletno jamstvo, uvoznik pa namerava do konca leta prodati 300 modelov rio.
Rio prinaša najbolj varčni motor
Kia rio je novost na slovenskih cestah. Poleg nove oblike prinaša najbolj ekološki motor, 1,1-litrski dizel s povprečno porabo 3,2 litra in izpustom CO2 85 g/km, ki pa pri nas še ni na voljo. Najcenejši petvratni rio stane 9.690 evrov.