Rio pravila igre piše na novo

Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio Foto: Andrej Leban Kia rio
Kia rio se je iz rezervnega igralca prelevil v napadalca. Prepriča s kvalitetno izdelavo, več kot le solidno vožnjo in opremljenostjo za razumno ceno.
Oglej si celoten članek

Ofenziva Kie je z riom dosegla nov vrhunec. Model je v novi generaciji zrasel v vseh pogledih, najbolj pa bije v oči dolžina, ki je s 4.095 milimetri najdaljša med konkurenti, kamor štejemo renault clia, VW pola, forda fiesto, hyundaia i20, toyoto yaris, opel corso, peugeota 207, citroëna C3 in še kakšnega.

Vizualno se riu še kako pozna, da je bil zasnovan in zrisan za evropskega kupca.  Predvsem sprednji del z nizkim nosom in sokolskim pogledom je zelo opazen. Visok bok se skladno konča v manj drzen zadek.

Štirje odrasli? Ni problema.

Znotraj se skupna dolžina odraža v prostornosti, saj je centimetrov dovolj tudi za potnike na zadnji klopi, manjka pa milimetrov v širino. Tako smo za volanom z desnim kolenom kar nekajkrat nehote pritisnili eno od stikal srednje konzole. Glede ergonomije nimamo pripomb, le ročica petstopenjskega menjalnika je prenizka. Trde plastike je zelo veliko, je pa kvaliteta izdelave na visokem nivoju.

Foto: Andrej Leban Kia rio Za volanom se sedi v redu, merilniki so bolj trendovski in manj razločni. Zaradi progresivnega volana je upravljanje z avtom lahkotno tako na parkiriščih kot pri višjih hitrostih, je pa v hitrih ovinkih premalo povratnih informacij, kaj se dogaja pod kolesi. Prtljažnik je z 288 litri osnove v sredini razreda. Podvozje je dobra zmes udobja in zmogljivosti, 15-palčna jeklena platišča na testniku so poskrbela, da vožnja ni bila pretrda.

Čeprav je avto dokaj pregleden, v drugi najbogatejši opremi, s katero je bil obložen testnik, še ni bilo parkirnih senzorjev. Sami bi zanje doplačali. Tudi zadnja stekla na vratih poganja še ročna sila. Sicer pa nismo pogrešali nič bistvenega, vključeni so bili namreč elektronska klimatska naprava, senzor za dež, usnjen volan in ročica menjalnika, pomoč za speljevanje v klanec, celo alarm …

Ekonomija pred pospeški

Od 1,2-litrskega motorja s 63 kW glede zmogljivosti ne gre pričakovati čudežev, saj ga je potrebno za hitro pospeševanje spodbosti v visoke obrate. Alternativo predstavlja tisoč evrov dražji 1,4-litrski  bencinar z 80 kW. Prijetno pa je presenetilo spremljanje porabe, ki se je v mešanem ciklu zlahka držala pod šestimi litri.

Tekmeci ne morejo ostati ravnodušni niti glede cene, ki je bila pri konkretno založenem testniku z resda najšibkejšim motorjem, a vključeno sedemletno garancijo postavljena na 10.990 evrov.

Motor: 1.248 cm3, bencinski, štirivaljniMoč: 63 kW (85 KM) pri 6.300 vrt./minNavor: 121 Nm pri 4.000 vrt/minPoraba: 5,8 litra/100 km (mešani cikel), 114 g CO2/kmZmogljivosti: 168 km/h, 13,1 sekunde od 0 do 100 km/hMere (D x Š x V) (v mm): 4.045 x 1.720 x 1.455, medos. Razd. 2.570Prtljažnik: 288/923 litrovCena: 10.990 evrov (testnik)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.