Iz Revoza so sporočili, da so v avtomobilski industriji vladajo zelo negotove razmere, ki so posledica predvsem krize s polprevodniki, pa tudi drugih težav, "ki so bodisi povezane z zdravstveno krizo Covid-19 bodisi se pojavljajo na trgu sestavnih delov in surovin."
Tokrat težav ne morejo več reševati zgolj s prekinitvijo proizvodnje, tako kot so to storili že večkrat letos. "Da bi ohranilo konkurenčnost, je bilo vodstvo podjetja Revoz primorano prilagoditi obratovanje tovarne v Novem mestu. Tako je predvideno zmanjšanje obsega proizvodnje od srede novembra dalje."
"Vodstvo podjetja je začelo pogovore s socialnimi partnerji za pripravo prehoda proizvodnje z dveh izmen na eno izmeno in pol, kar ustreza zmanjšanju dnevne proizvodnje s 650 vozil na 480 vozil na dan. S tem ukrepom naj bi bilo prizadetih okoli 350 zaposlitev v Revozu."
Vodstvo Revoza se je zavezalo, da bodo skupaj z Zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagali pri iskanju nove zaposlitve na trgu.
O krajšem ali daljšem zapiranju tovarn in zmanjševanju proizvodnje poročajo praktično iz vse Evrope, večina proizvajalcev je morala zelo prilagoditi proizvodne procese, kar pomeni tudi izgubo delovnih mest.
To pa ima in še bo imelo vpliv tudi na naročila za slovenske dobavitelje sestavnih delov za avtoindustrijo.
Največja klosarija tega Revoza je da je pol agencijskih delavcev, država da podjetju subvencij se pa jos tak da je …
Prvi mesec sem od tega preprostega spletnega gospodinjskega dela prejel 26391. To delo je na spletu in je delno ali …
Zakaj takšna panika zdaj ko se je eno podjetje v tuji lasti malce zaprlo. Pišite raje o tistih številnih ki …