Gre za vozilo, dolgo nekaj manj kot štiri metre, z medosno razdaljo 2,5 metra in se kot tak velikostno umešča med modela renault kwid in triber, ki jih francoski proizvajalec vozil prodaja v Indiji.
"Mišičast" videz zunanjosti dopolnjuje preprosto zasnovana notranjost, s sredinsko vgrajenim 8-palčnim zaslonom multimedijskega sistema in 7-palčno digitalno armaturno ploščo (vsaj v bogatejših paketih opreme).
Dražje različice imajo tudi samodejno "klimatsko napravo" s filtrom za delce PM 2,5, med doplačili pa najdemo tudi premijski avdio sistem in brezstično odklepanje obeh avtomobilov ter zagon motorja brez ključa.
Prostornina prtljažnika je več kot solidnih 405 litrov, z zlaganjem zadnjih naslonov se prostornina poveča na 879 litrov.
Renault Kiger temelji na platformi CMFA +, kupci v Indiji pa lahko izbirajo med dvema motorjema.
Bencinski 1,0-litrski motor zmore 72 KM (53 kW) in 96 Nm, povezan pa je s 5-stopenjskim ročnim ali petstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Zmogljivejši 1,0-turbobencinski motor, ki se uporablja v evropskih modelih clio in captur zagotavlja 100 KM (74 kW) in 160 Nm. Kombiniran je s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, samodejni CVT pa bo na voljo pozneje.
Cena še ni objavljena, renault kiger pa po do zdaj znanih podatkih ne bo prišel v Evropo.