Renaultov cestni dirkalnik R. S. 01

Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01 Foto: Renault Renault Sport R.S. 01
Renault je predstavil radikalen in zmogljiv dirkalnik renault sport R. S. 01, ki tehta samo 1100 kilogramov, za pogon pa skrbi sredinsko nameščen motor Nismo V6 3,8 z dvema turbo polnilnikoma, ki zmore več kot 500 konjskih moči in je povezan s sedemstopenjskim sekvenčnim menjalnikom.
Oglej si celoten članek

Dizajn pri Renaultu opisujejo kot poroko med oblikovalsko študijo renault DeZir in zmogljivostmi dirkalnika formule Renault 3,5! Pri Renaultu so želeli s superšportnikom R.S. 01, ustvariti ikonski avtomobil.

Širok in nizek

Kot vsi Renaulti, ki so  nastali pod taktirko  Laurensa van den Ackerja, ima tudi Renault Sport R.S. 01 prominentno postavljen logotip, ki je ključen element prednjega dela. V širino meri kar 2.000 milimetrov, v višino pa 1.116  milimetrov. Dnevne luči z LED diodami tvorijo svetlobni  podpis.

Pretok zraka

Zrak, ki ga vsesava osrednji del maske, je speljan po "gredlju" šasije proti dvema hladilnikoma vode, zatem pa je njegov tok usmerjen skozi izstopne reže na pokrovu prednjega dela. Ta tok zraka ustvarja podtlak, ki prispeva k aerodinamičnemu pritisku na prednji del avtomobila. K temu učinku prispevata tudi velika lamela s cepilnikom zračnega toka spodaj in stopničast raven pod avtomobila. Krilci ob straneh odbijača vrtinčita zračni tok, kar omejuje turbulence okrog vrtečih koles.


S cepilnikom zračnega toka spodaj usmerjan svež zrak je speljan do izstopnih rež za prednjima kolesoma. Njuna oblika se vzdolž vrat pred zadnjima kolesoma preobrazi v reži za zajem zraka za toplotna izmenjevalnika, kar omogoča optimalno hlajenje turbo polnilnikov. Poleg nastavljivega zadnjega krilca dirkalnik pritiska k tlom tudi difuzor, ki razpršuje zračni tok izpod ravnega dna. Ta rešitev pomeni veliko prednost, saj ne ustvarja zračnega upora in zaradi tega ne omejuje največje hitrosti. Nad difuzorjem so dve izpušni cevi in luči s svetilnimi diodami LED, ki segajo čez skoraj celotno širino in tudi zadaj zagotavljajo izviren svetlobni podpis.

1100 kilogramov, 500 konjskih moči

Tehnični podatki sovpadajo z atraktivnim videzom. Školjka iz ogljikovih vlaken dirkačem zagotavlja zaščito, hkrati pa omogoča skupno težo samo 1.100 kilogramov. Sredinsko zadaj nameščeni motor Nismo V6 3,8 z dvema turbo polnilnikoma zmore več kot 500 konjskih moči, največji navor je 600 Nm, je povezan s sedemstopenjskim sekvenčnim menjalnikom. Zavore so iz ogljika, k vozni učinkovitosti prispevajo s strani Michelina posebej razvite 18-palčne pnevmatike. Posoda za gorivo ima prostornino 150 litrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.