Pri Renaultu so zapisali, da austral vstopa v zadnjo etapo razvoja. "Ob vsaki pripravi novega modela so preskusni primerki podvrženi mesecem intenzivnih preskusov, s katerimi pomagamo zagotoviti kar najvišjo raven kakovosti in zanesljivosti. Ti preskusi vzdržljivosti omogočajo preverjanje zanesljivosti in dolgoživosti različnih sestavnih delov in sklopov," so zapisali pri Renaultu.
Trenutno v težkih pogojih zaključujejo z zadnjimi preverjanji nove CMF-CD3 platforme in elektrificiranih motornih izvedb. Fazo končnih preskusov delovanja Francozi imenujejo »Confirmation Runs«, kar v resnici pomeni, da bodo s približno sto vozili prevozili dva milijona kilometrov.
Na dolgo pot
Novi Renaultov športni terenec bo zdaj prevozil Francijo, Španijo, Nemčijo in Romunijo, da bi tako še enkrat preverili veljavnost predhodno opravljenih preverjanj. Tako bo okrog 900 voznikov po javnih cestah prevozilo 600 tisoč kilometrov v dejanskih prometnih razmerah, medtem ko bodo še 1,4 milijona kilometrov prevozili na zaprtih preskusnih stezah.
Te preskusne vožnje bodo med drugim omogočile dokončno preverjanje finih nastavitev nove konstrukcijske osnove CMF-CD3, delovanja in umeritev pomagal za vožnjo, zvočne zatesnjenosti in tudi udobnosti vzmetenja. Med temi preskusi so tudi takšni za preverjanje motorjev. Renault austral bo imel v ponudbi samo bencinsko-hibridne motorje. Ponudba bo večinoma sestavljena z novo motorno opcijo: najnovejšo generacijo E-Tech hibrida, 1.3 TCe motorja z 12V blagim hibridom, prvič pa prihaja blag hibridni pogonski sklop 1.2 TCe z napetostjo 48 voltov.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. Prvi mesec sem od Googla doma …