Renault za dvig kakovosti po pomoč k Mercedesu

Foto: Renault
Foto: Renault
Renault je v ponedeljek predstavil nov model talisman, ki za razliko od lagune in latituda, ki ju zamenjuje, cilja na kupce, ki prisegajo na premium vsebino in kakovost. Za dvig kakovosti novega produkta so pri Renaultu za pomoč zaprosili kar Mercedes.
Oglej si celoten članek

Pri Renaultu so se v preteklosti soočali z vprašanjem kakovosti. Znamka je že z modelom espace napovedala, da napada tudi premium razred, in enako velja za limuzino talisman (kasneje bo na voljo še karavanska izvedenka), ki v modelni paleti zamenjuje laguno in model latitude.

"Talisman je velika limuzina mogočnega videza," je na razkritju v Parizu dejal šef Renaulta Carlos Ghosn. Šef oblikovanja pri Renaultu Laurens van den Acker pa dodal, da je bilo vozilo oblikovano tako, da je kakovostno in takšen občutek tudi vzbuja. Posebna pozornost je bila namenjena končni obdelavi, kjer so se Francozi v preteklosti nemalokrat soočali s kritikami.

Le lahko konkurent A4 in seriji 3?

Pri Renaultu so se morali prepričati, da bo talisman zagotavljal kakovost, saj sta glavna rivala v D segmentu vozil, volkswagen passat in ford mondeo, s tehnologijami in materiali že nagovorila kupce, ki so prej prisegali na modele premium nemških proizvajalcev vozil, kot so audi A4 in BMW serije3.

Ghosn je poudaril, da so proces razvoja in tovarno v Douaiju v Franciji, kjer bodo talismana izdelovali, preverjali tudi Daimlerjevi strokovnjaki (lastniki Mercedesa), ki so se osredotočili na nadzor kakovosti. Ghosn je ob tem poudaril, da v vozilo niso vgradili nobene Daimlerjeve komponente. Renault sicer z Daimlerjev partnersko sodeluje od leta 2010 naprej.

Kljub temu, da so številni vozniki limuzine in karavana iz D segmenta zamenjali za športne terence ali križance, velike limuzine ostajajo pomembne. Po svetu še vedno na leto pokupijo osem milijonov tovrstnih vozil, od tega je milijon vozil prodanih v Evropi, če prištejemo še Rusijo in Turčijo.

Ključ za uspeh nova platforma

Talisman si sicer platformo in večino tehnologij ter pogonskih sklopov deli z espacom.Prav z novo modularno platformo (CMF) želi Renault izboljšati kakovost svojih proizvodov. Tehnični direktor znamke Philippe Prevel je že pred meseci najavil, da je povečanje zaupanja kupcev v kakovost renaultov ena od prioritet, to velja tudi za vse druge njihove znamke. Dodal je, da so se v zadnjih letih veliko ukvarjali z izborom barv, nastavitvami sedežev in izborom materialov, saj so menili, da so bili dolgo na tem področju zgolj povprečni, kar želijo z novimi produkti spremeniti.

Francozi so celo priznali, da so po letu 2000 imeli nekaj težav, predvsem z dizelskimi sistemi, ki so jih analizirali in napake odpravili. Danes so standardi kakovosti popolnoma drugačni, veliko bolj strožji. Tudi zato na področju kakovosti tesno sodelujejo z Daimlerjem.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.