Renaultova storitev se imenuje spletna ponudba in je dostopna prek interneta. Lastnik avta znamke Renault izbere med 14 različnimi servisnimi storitvami, ki si jih želi opraviti pri svojem avtu, nato pa s strani njemu ljubega pooblaščenega serviserja dobi neobvezujočo finančno ponudbo, ki vključuje stroške materiala in dela. Ponudba je vezana oziroma prilagojena točno na njegov avto, saj mora stranka v postopku vnesti VIN identifikacijsko številko, iz katere serviser lahko razbere tip, letnik, motor, sestavne dele ...
Če se s ponudbo strinja, jo lastnik potrdi in si rezervira termin znotraj 30 dni za obisk servisne delavnice.
Kot pravijo pri Renaultu, želijo z novo digitalno storitvijo poenostaviti trud lastnikom pri iskanju kakovostnega servisa, a hkrati tudi zagotoviti transparentnost ponudbe brez skritih postavk.
dezurni@zurnal24.si
Že kar nekaj let sem na Renaultu in to brez težav,zadnji je Clio IV,servis na 30.000 ali vsaki dve leti,vsako …
ja,še to sem poklicni voznik in veliko prevoženih km pa tudi sem avtomehanik in se malo spoznam na vse to,res …
nisem nek zagovornik Renaulta,ampak vozim zadnjih 10 let (4x nov Reno) Renaut-e in ti povem,niti ene napake,menjava olja in filtra,ostalo …