Od daleč je bitka za titulo največkrat registriranih avtomobilskih modelov delovala zelo napeto. Samo zadnja dva dni leta si je namreč nove tablice nadelo kar 562 v Sloveniji prvič registriranih avtomobilov, medtem ko uradna statistika trdi, da je po svoj komplet tablic na silvestrovo, ko so uradi za izdajo prometnih dovoljenj že tako delali le nekaj ur, hitelo kar 147 kupcev.
Razlog za takšen "naval" so seveda v največji meri t. i. enodnevne registracije, s katerimi so uvozniki izkoriščali še zadnje ure za popravljanje prodajnih bilanc in za morebitno višje mesto od neposrednega tekmeca. Znano je namreč, da takšni za en dan registrirani avtomobili nato zapustijo našo državo in se prodajo v drugih članicah EU z uvoznikovim dobičkom, saj so cene novih avtomobilov pri nas med nižjimi v Evropi.
BMW-ju za las uspelo ohraniti prvo mesto
Po uradnih podatkih Sekcije za motorna vozila je bilo v letu 2014 skupno registriranih 53.296 oziroma slabih pet odstotkov več osebnih avtomobilov kot leto poprej. Uradna statistika tudi pravi, da se je Renault po dolgih letih vladanja moral posloviti od prvega mesta najbolj "prodajane" znamke, saj ga je leta 2014 konkretno prehitel "večno drugi" Volkswagen. Slednji je registriral 8.456 vozil (+1.177 v primerjavi z 2013), kar je dovolj za 15,9-odstotni tržni delež, Renault "le" 7.815 vozil (-420) in 14,7-odstotni delež. Na tretje mesto se je usidrala Škoda.
Med največjimi statističnimi poraženci poleg Renaulta sodijo še Kia (-1.581 vozil), Hyundai (-291). Citroën (-212), Peugeot (-299) in MINI (-137). Na drugi stran iz statistike izstopa dosežek Dacie (+1636) in Škode (+1.441).
Tekmo v premium oddelku je po registracijah dobil BMW, ki je kljub padcu prodaje za dobrih 20 vozil razlike uspel zadržati mesto pred Audijem, Mercedes-Benz je že daleč zadaj.
Na področju lahkih gospodarskih vozil je bilo lani prvič registriranih 6.727 vozil, kar je dobre tri odstotke manj kot leta 2013. Prvo mesto je ohranil Peugeot pred Volkswagnom in Renaultom, ki sta prav tako zamenjala mesto v primerjavi z letom prej.
Izdelava avtomobilov ni za francoze. Oz. Renault še nikoli ni izdeloval avtomobilov ampak samo "renoje".
Tudi ljudje prihajajo do spoznanja, da francozi znajo delat parfume ne pa avtomobilov ;)
treba je priznat-KIA se je že precej naučila od japoncev,pa tudi VW že dolgo obstaja,ampak NIKOLI ne bosta na enem …