Renault se s svojim programom osebnih vozil umika iz Kitajske, zadnja leta največjega svetovnega trga za avtomobile. Na Kitajskem Francozi ne bodo več prodajali avtomobilov pod svojimi znamkami, delež v skupnem kitajskem podjetju pa so prodali partnerju Dongfeng Motor, so sporočili iz Renaulta.
V svoji kitajski tovarni v mestu Wuhan, ki je bilo zadnje mesece zaradi epidemije covid-19 izolirano od zunanjega sveta, je Renault proizvajal modele captur, kadjar in koleos, pa tudi motorje zanje.
Leta 2019 so na Kitajskem skupno prodali več kot 21 milijonov vozil. V ZDA na drugem mestu po velikosti trga je bilo prodanih nekaj manj kot 17 milijonov vozil, v EU pa dobrih 15 milijonov, kažejo podatki Statista.
Bo pa Renault na Kitajskem ostal s svojim programom lahkih gospodarskih vozil, pri čemer bo glavni poudarek na električnih vozilih. Francozi so že doslej ta program vodili z drugimi kitajskimi partnerji.
Z Dongfengom bo Renault ohranil vezi glede pri izdelavi rezervnih delov in licenčni proizvodnji.
Renault je na kitajski trg vstopil kot ena zadnjih evropskih znamk šele leta 2016 in takrat odprla tovarno v Wuhanu. Takratni vrhovni šef Carlos Ghosn je napovedoval 800 tisoč prodanih vozil na leto oziroma dolgoročno okoli štiriodstotni delež znamke, a je leta 2019 znamka prodala manj kot 200 tisoč vozil na tem najpomembnejšemu svetovnemu trgu, poroča Automotive News.