Najprej za nekatere slaba novica - menjalnik je še vedno zgolj eden in sicer EDC dvosklopčna avtomatika, ki pa je bila konkretno izboljšana. Vse ostale novosti bi morale ljubiteljem narisati nasmešek na obraz.
1,6-litrski bencinski motor v standardni različici še vedno nudi 147 kW (200 KM) moči, a je na voljo tudi izvedenka RS trophy 220 s 162 kW (220 KM) moči, kar je največ med konkurenco "žepnih raket". Da je RS trophy res nekaj posebnega, skrbi unikatno nastavljeno podvozje (18-palčna platišča, znižano za 20 mm spredaj in 10 mm zadaj) in Akrapovičev izpušni sistem. Pri Renaultu prostodušno priznavajo, da so si želeli najboljše ...
Pod črto ima RS torej odslej kar tri različice podvozja, saj že pri standardnem RS lahko kupec izbira med podvozjem sport (17- ali 18-palčna platišča) ali cup (še trše vzmeti, neposrednejše krmiljenje, 18-palčna platišča).
Pospešuje s pomočjo pomočnika
Clio RS je tudi eden redkih svoje sorte, ki nudijo launch control, s pomočjo katerega do stotice v različici trophy odšprinta v 6,6 sekunde. Najvišja hitrost je 235 km/h. Voznik ima sicer na voljo tri režime vožnje - normalnega, športnega ali dirkaškega.
Pri prenovi seveda ne gre mimo nekaterih novih potez. Najbolj padejo v oči drugačna prednja svetila, ki jih pri Renaultu imenujejo RS vision. Spodnji del, kjer smo običajno navajeni meglenk, so luči oblikovane v obliki kariraste zastave. Za vsem skupaj pa se skriva tehnologija polnega LED osvetljevanja ceste.
GT Line za stopnico vmes
Športnega RS-a na cenikih clia odslej dopolnjuje še oprema GT Line, ki imitira nekatere elemente iz našpičenega brata - napihnjen videz, športni pragovi, kromiran izpuh, perforiran volan, aluminijaste stopalke, svojstvena platišča ...