Captur: tekmece bi moralo tudi ob pogledu na cenik zaskrbeti

Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur Foto: Saša Despot Renault Captur
Glede na ceno in vso obljubljeno vsebino bo novo generacijo capturja tudi v Sloveniji izredno težko spraviti s prvega mesta v najbolj aktualnem avtomobilskem razredu.
Oglej si celoten članek

Renault je leta 2013 naredil eno najboljših potez v zadnjih desetletjih, ko je z modelom captur zgodaj skočil na vlak malih križancev. Takrat je bil njegov edini konkurent nissan juke, priljubljenost tega novega podrazreda je šele pridobivala veljavo.  

Sedem let kasneje ugotavljamo, da so prav mali križanci povzročili pravo malo revolucijo v avtomobilski industriji, saj mlade in stare množice v njih vidijo "ravno prav velike", "visoko sedeče", "atraktivne" in "vsestranske" prevoznike. Da, samo sedem let je minilo, pa je v razredu kar 20 konkurenčnih modelov, ki se prerivajo za velike kose pogače. Segment B križancev danes namreč tako drugje po Evropi kot v Sloveniji zaseda kar 20 odstotkov celotne prodaje novih avtov, napovedane rasti pa še ni konec! In na čelu te zgodbe? Captur!

Vsako leto od svoje premiere je prodajo kljub širjenju konkurence le stopnjeval, tako da so jih po svetu prodali že neverjetnih 1,5 milijona. V Sloveniji so jih lani registrirali krepko več kot 2.000, fizičnim strankam pa predali več kot 1.200 avtov. Pod črto je captur najbolj prodajan avto v segmentu tako v Evropi kot v Sloveniji.

A od lovorik se ne živi, zgodba s sorodnikom nissan jukom je bila za Renault očitno poučna. Čeprav je bil juke začetnik podrazreda, je zaradi prepozne prilagoditve novim zahtevam kupcem v segmentu danes padel precej v ozadje pri prodaji in pravkar predstavljeno drugo generacijo čaka naporno delo za vnovični vzpon.

Če vprašate capturja, mu padec v ozadje sploh ne pade na pamet. Renault je pri drugi generaciji poskrbel, da bo captur v marsičem znova merilo vsem ostalim. Novega capturja smo podrobno opisali že oktobra, ko smo se z njim prvič srečali na mednarodni predstavitvi v Grčiji. Zdaj je prišel v Sloveniji in že čaka na kupce.

Vozili smo capturja 2 Vozili smo novega capturja in ugotovili tole

Povzetek glavnih novosti capturja:

  • Postal je precej večji, sedaj meri v dolžino že 4,23 metra, zato konkurira tudi predstavnikom večjega C segmenta. Oblikovno se gledano celostno navezuje na predhodnika, pa čeprav bi težko rekli, da je katerikoli detajl enak. Je pa vsekakor dizajn po atraktivnosti velik korak naprej.
  • Postavljen je na isto platformo kot novi clio, zato zdaj lahko obljublja precej izboljšane občutke med vožnjo skozi ovinke.
  • Zaradi notranje prostornosti in kar 536-litrskega prtljažnika (serijsko pomična zadnja klop) je po novem brez težav lahko prvo družinsko vozilo pri hiši. Da je na nek način naslednik enoprostorcev, pravi tudi podatek o notranjih odlagališčih: 27 litrov!
  • Največji premik glede na prejšnjo generacijo je naredil pri občutku "zaznane kakovosti". Potnike po novem obkrožajo mehki materiali, odlična ergonomija iz novega clia s tipkami in velikimi zasloni se je preselila tudi v capturja. Zvočna zatesnjenost je precej izboljšana.
  • Široke možnosti pri personalizaciji, ki jo je prva generacija uvedla med prvimi, se pri capturju le še stopnjuje: 90 različnih zunanjih kombinacij barv in dodatkov, 18 različnih kombinacij znotraj, štiri različne možne barve strehe. 
  • Bogata serijska založenost z asistenčnimi sistemi in drugo opremo capturja postavlja v ospredje med konkurenti: polni LED žarometi (!) in LED zadnja svetila, tempomat, radar za učinkovito delovanje zaviranja v sili, opozorilnik varnostne razdalje, pomoč za ohranjanje voznega pasu,  za 16 centimetrov pomična zadnja klop, prezračevalne reže tudi za zadnje potnike ...
  • Široka ponudba dodatne opreme oziroma stopnjevanje serijskega udobja in naprednosti pri višjih izvedenkah opreme: opcija "lebdeče konzole", 360-stopinjski pogled kamer, QI polnjenje telefona, asistent za vožnjo v zastojih, do 9,3-palčni sredinski zaslon, BOSE zvok, 10-palčni prilagodljivi digitalni voznikov zaslon ... Digitalna klimatska naprava je le enoconska.

Foto: Renault Slovenija captur

  • Povezljivosti daje captur velik poudarek, sodobni infozabavni sistem je povezljiv z raznimi protokoli pametnih naprav, tudi v Sloveniji bo mogoče avto na daljavo nadzirati in delno upravljati prek aplikacije.
  • Ponudba pogonov je dovolj pestra: dva dizla in trije bencinski motorji, tudi najbolj zmogljivi TCe150 v luksuzni opremi initial pareis. Največ kupcev naj bi prevzel TCe100, za enega od dizlov naj bi se odločilo do 20 odstotkov kupcev.
  • Spomladi pride v Slovenijo tudi inovativni priključni hibrid, kar je še ena novost, ki jo captur kot prvi uvaja v svoj segment. PHEV zaradi inovativnega prenosa moči, povzetega iz razvoja F1, obljublja nadpovprečen doseg brez emisij.
  • Captur bo na razpolago v petih različnih paketih opreme. Od izbire opreme je delno odvisna tudi izbira motorja, saj pri vstopnih dveh niso na razpolago najmočnejši motorji in obratno. TCe 130 in dCi 115 imata opcijo menjalnika z dvojno sklopko, pri TCe150 pa je ta serijski.

Foto: Renault Slovenija captur

Cenovna politika se zdi prava

Kar ob prvi vožnji s capturjem še ni bilo znano, je zdaj razkrito - cene v Sloveniji. Kljub velikemu preskoku naprej glede vsebine se zdi, da so ostale dovolj prizemljene in konkurenčne, še posebej ob pogledu na nekatere cenike primerljivo opremljenih konkurenčnih modelov.

Strogo po ceniku captur starta pri 13.990 evrih, a ta znesek ni povsem relevanten, saj v osnovni opremi life še ni niti klimatske naprave niti radia, česar seveda danes Slovenec ne bo kupil. Oboje nudi podpaket "cool" za 1.000 evrov. A tudi ta seštevek še ni pravi. Ob upoštevanju "začetnega" popusta 800 evrov in še dodatnih 400 evrov v primeru Renaultovega sofinanciranja se captur (s klimo in radiem) začne pri 13.790 evrih. Verjetno najbolj prodajana različica TCe100 zen brez omenjene do 1.200 evrov nižje cene starta pri 15.690 evrih, že konkretno napolnjena oprema intens pa pri 17.490 evrih. Kar nekaj pa naj bi bilo prodanih tudi capturjev z najbogatejšima opremama edition one in initiale paris, ki z marsičim že nagovarjata tudi zdajšnje voznike premijskih  znamk.

Foto: Renault Slovenija captur

Podaljšanje jamstva na 5 let je vredno 500 evrov, ob Renault financiranju pa je lahko celo zastonj. Obenem uvoznik nudi pogodbo o vzdrževanju za obdobje petih let, v katero so že vključeni stroški vseh rednih servisov. Cene za te vzdrževalne pakete se odvisno od motorja gibljejo med dobrih tisoč in slabih 1.200 evrov. 

"Capturjev razred"

Načrti glede prodaje niso nič manjši, kot so bili doslej. Captur naj bi bil z registracijami okoli 2.500 vozil na leto še naprej nesporni kralj razreda.

Če ima golf svoj razred, ker se vsi v njem hote ali nehote zgledujejo po njem, potem se zdi, da lahko od nove generacije naprej govorimo tudi o capturjevem razredu.

andrej.leban@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 11:56 10. Januar 2020.

    zmoti, da je od cliota dražji za 4000€. Tržno oblikovana cena in ne po vgrajenem materialu. prejšnji captur je bil …

  • 21:59 9. Januar 2020.

    Prva polovica članka ''oh in sploh'', potem sledijo številke... Žal, če dodaš 10 jurjev, maš dejansko avto, ne pa Reno... …

  • 18:42 9. Januar 2020.

    (po mojem mnenju) je renault trenutno na podnu po kvaliteti, tam nekje s fiatom, če že francoza potem raje Peugeot.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.