Redarji kar na intervencijski poti

Foto: Bralec
Foto: Bralka
Uradne osebe. Lahko parkirajo, kjer ni dovoljeno.
Oglej si celoten članek

“Nedopustno se mi zdi, da redar ustavi svoje vozilo na nedovoljenem mestu, na intervencijski poti, in nato z radarjem lovi prehitre voznike,” pravi bralec, ki je poslal fotografijo. Na mestnem redarstvu odgovarjajo, da je bilo službeno vozilo parkirano za zapornico, za katero je intervencijska pot, in ne na tej.

“Vozilo mestnega redarstva je v času meritev večinoma v obratovanju, redar je v vozilu, največkrat pa se vozilo pomakne na parkirišča, tako da pri opravljanju svojega dela ne ovira izhoda iz določenega objekta ali vhoda vanj. Varnostne utripalke v omenjenem primeru na lokaciji niso bile potrebne, ker službeno vozilo ni predstavljalo ovire,” pojasnjujejo na redarstvu in dodajajo, da parkiranje na intervencijski poti ali drugih površinah, na katerih parkiranje ni dovoljeno, uradnim osebam dovoljuje zakon o pravilih cestnega prometa. V tem je zapisano, da smejo pri opravljanju nalog za nujno potreben čas parkirati vozilo tudi na mestih, kjer je to prepovedano.

Omejitev, ker gre za šolsko pot

Bralec je avtomobil redarja ulovil v Trnovskem pristanu, kjer je omejitev 30 kilometrov na uro in kjer po njegovih besedah vse večkrat merijo z radarjem. “Ne razumem, zakaj je v Trnovskem pristanu, široki in dvosmerni ulici, hitrostna omejitev 30 kilometrov na uro, na Krakovskem nasipu, ki je ozka enosmerna ulica, pa omejitve ni,” se sprašuje bralec. Na Mestni občini Ljubljana (MOL) odgovarjajo, da so razlogi za omejitev hitrosti različni in “so stvar prometne politike MOL. V konkretnem primeru gre za omejitev na območju šolske poti.”

Na ministrstvu za infrastrukturo in prostor dodajajo, da ni eksplicitnih določb, na podlagi katerih bi posamezne ceste samodejno dobile status “cone 30”, in da se to določa s prometno ureditvijo na podlagi zakona in občinskih predpisov o cestah: “Pri teh odločitvah morajo biti upoštevani funkcija ceste, prometni pogoji, razpoložljiva širina prometne površine, v določenih primerih tudi okoljski kriteriji, kot so škodljive emisije in hrupna obremenitev.”

Tri tisoč kršitev

Od julija lani do konca januarja so mestni redarji na območjih, kjer je omejena hitrost 30 kilometrov na uro (v Ljubljani je takih 273 ulic), zaznali skoraj tri tisoč kršitev prekoračitev hitrosti, od tega 520 v Trnovskem pristanu.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 14:08 19. Marec 2012.

    Pa še tretji del:<br />Ker opisani primeri službene uporabe vozil s strani Mestnega redarstva občine Ljubljana ne sodijo v kategorijo …

  • 14:07 19. Marec 2012.

    Izgleda da je bil komentar predolg, zato objavljam drugi del:<br />. Zaenkrat mestna in občinska redarstva niso opredeljena kot intervencijske …

  • 14:06 19. Marec 2012.

    Kot upokojeni prometni policist z dolgoletnimi izkušnjami bi rad pojasnil le nekaj dejstev v zvezi z izjemami od določil ZVCP …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.