Kako daleč lahko pridete z električnim avtomobilom, če ne pospešujete ali zavirate, ampak po avtocesti vozite s stalno hitrostjo 130 km/h po avtocesti? Test je izvedla nemška avtomobilska revija Autobild iz Nemčije.
Pri večjih hitrostih je zračni upor največji sovražnik električnega avtomobila. Hitreje, kot vozite, več energije je potrebno, da se prebije "nevidna stena" pred vetrobranskim steklom. Predvsem pri električnih avtomobilih je doseg v veliki meri odvisen prav od hitrosti.
Poraba energije se drastično poveča pri 80 km/h. Zato je nemška revija na avtocesto poslala kar 28 sodobnih električnih vozil, od športnih do mestnih avtomobilov. Zmagovalec je Mercedes EQS, ki je z enim polnjenjem baterije uspel prevoziti razdaljo 444 kilometrov. Najmanj avtocestnih kilometrov so prevozili z mazdo MX-30, ki že v osnovi ponuja manjšo baterijo.
Dejanski doseg električnih avtomobilov pri konstantni hitrosti 130 km/h izmerjen s strani novinarjev revije AutoBild.
Mazda MX-30: 140 km
Peugeot e-Rifter: 164 km
Opel Combo e-Life: 171 km
Mercedes EQB 350: 200 km
VW ID.3 Pro 150 kW: 216 km
Mercedes EQA 250: 222 km
Cupra born 170 kW: 226 km
Volvo XC-40 Recharge: 227 km
Opel Zafira e-life: 250 km
Polestar 2 Long Range: 254 km
Polestar 2 Dual Motor Long Range: 258 km
Hyundai Ioniq 5 160 kW: 261 km
Mercedes EQV: 273 km
Kia e-Soul: 280 km
Hyundai Ioniq 5 4 × 4: 290 km
BMW i4 M50: 299 km
Tesla Model Y Long Range: 304 km
Kia EV6: 305 km
Škoda Enyaq iV80: 316 km
Audi Q4 e-tron 40: 326 km
VW ID.4 Pro: 328 km
VW ID.4 GTX: 332 km
Tesla Model 3 Performance: 337 km
Porsche Taycan 4S: 352 km
Audi RS e-tron GT: 367 km
Ford Mach-E GT: 367 km
BMW iX xDrive 50: 434 km
Mercedes EQS: 444 km
pa še to napišite za tisti merdžo, kolk tehta tista baterija in cel avto..verjetno rabiš z izpit c kategorije. in …
Ampak res........le kdo bi si potem kupil električni avto, če se ne pripelješ niti do Trsta in nazaj? Pa še …
Se pravi da z avtom ki stane 150k komaj prilezem do Dunaja? In potem moram tam iskati polnilnico in biti …