Radarski tempomati se selijo v motocikle

Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat
BMW je predstavil novost, ki jo pripravlja v sodelovanju z Boschem: radarski tempomat za motocikle.
Oglej si celoten članek

Radarski oziroma prilagodljivi tempomati, ki lahko hitrost samodejno prilagajajo hitrosti vozil pred njimi, so v osebnih avtomobilih postali že nekaj precej običajnega, za zdaj pa si še niso utrli poti v motocikle.

Avto Pa saj orodje proti prometnim zastojem že obstaja!

Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat

A tudi to bi se lahko spremenilo, saj kar nekaj proizvajalcev razvija takšne sisteme in le vprašanje časa je, kdaj se bo v motociklu pojavil serijski. Med proizvajalci, ki so že precej napredovali na tem področju, so tudi KTM, Kawasaki ali Ducati, ki bi lahko morda postal celo prvi proizvajalec, ki bo tehnologijo predstavil v serijskem motociklu. To bi lahko bil namreč bil njihov motocikel ducati multistrada 1260.

Avto Ponudili rešitev za fantomske zastoje

A tudi če bo prvi, ne bo dolgo ostal edini, saj v areno vstopa vse več proizvajalcev. Med njimi je tudi BMW-jev oddelek za motorna kolesa BMW Motorrad, ki je svoj radarski tempomat za motocikle poimenoval »BMW Motorrad Active Cruise Control (ACC)«.

Podobno kot v avtomobilih

Ta deluje na podoben način kot tisti, ki jih poznamo iz avtomobilov, saj voznik lahko določi največjo hitrost, do katere bo motocikel pospeševal, prav tako pa lahko določi tudi tri razdalje, ki jih sistem vzdržuje do vozila pred njim. Voznik lahko z izbiro udobnega ali dinamičnega načina tudi določi, kako agresivno se bo sistem odzival na spremembe.

Avto Drago kupljeni pripomočki v vozilu

Pri BMW-ju dodajajo, da sistem tudi v ovinkih samodejno zmanjša hitrost, da vozniku omogoči udobni kot nagibanja. Bolj se ta v ovinku nagne, manj sistem posega v vožnjo, da ne bi voznika zmotil pri izvedbi njegovega manevra.

Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat

Ne gre do konca

Vendar pa sistem po drugi strani za zdaj zaznava in pri delovanje upošteva le vozila, ki se premikajo. Če se voznik znajde v prometni gneči s stoječimi vozili, mora stvari vzeti v svoje roke, saj sistem ni prilagojen na takšne razmere.

Avto Hyundai bodo kopirali vaš slog vožnje

Pri BMW-ju sicer niso objavili, v kateri motocikel bodo aktivni tempomat najprej vgradili, a glede na objavljene risbe lahko sklepamo, da bo to BMW-jeva serija K1600.

Foto: BMW BMW Motorrad ACC, radarski tempomat

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 10:15 4. Julij 2020.

    Brez drugačnega odnosa motoristov do prometa ne bo pomagal noben radar.

  • 10:02 4. Julij 2020.

    Kako niso objavili modela? Na posnetku večkrat načrtno in celo čez cel zaslon prikaže model K1600 GT...

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.