Policisti hitrost na avtocestah trenutno merijo z desetimi stacionarnimi merilniki v desetih ohišjih in 23 videonadzornimi sistemi provida. Poleg tega uporabljajo še 179 ročnih merilnikov in 22 stacionarnih avtomobilskih.
Stacionarni radarji ostanejo
Po besedah policije je trenutno v pripravi akcijski načrt za vzpostavitev sekcijskega merjenja hitrosti na avtocestah, ki jih lahko pričakujemo že prihodnje leto, na državnih cestah pa bi vzpostavili mrežo stacionarnih merilnikov hitrosti na točkah, kjer se najpogosteje zgodijo prometne nesreče.
Sekcijsko merjenje hitrosti deluje tako, da kamera na začetku in koncu odseka snema vozila. Pri vsakem vozilu zapiše čas vstopa in izstopa, nato pa skupaj s podatkom o razdalji računalnik izračuna povprečno hitrost vozila.
Kako opravljajo meritve?
Meritve s sistemi provida morajo biti izvedene na najmanj 200 metrov dolgem odseku, kjer vozilo s sistemom provida vozi za vozilom, ki mu želi izmeriti hitrost. Ob tem morajo biti narejeni trije posnetki (ob začetku in koncu merjenja ter zunaj merilnega območja).
Tolerance pri laserskih merilnikih znašajo pet km/h pri hitrosti do 100 km/h, sedem km/h pri hitrostih od 100 do 200 km/h in 11 km/h nad to mejo. Pri merjenjih s provido pa je varnostna razlika na 100 km/h podana v odstotkih, ki se odbijejo.
fajn. Vsakemu ležečemu policaju pripada en tak lep radar. Radarji v vse slovenske vasi in to emega na vhod drugega …
evo regres za policijo prihaja...kake ma ta država bolane...skubi in uničuje lasten narod za bogatune...in to v imenu naroda! Rojstni …
zakaj mamo na avtocestah omejitev 130? da 110 v SV delu naše banana republike ne komentiram... ni to še iz …