O ukinitvi najbolj športne in med bencinskimi zasvojenci najbolj zaželene različice forda focusa se je sicer ugibalo že nekaj časa, saj bi Ford z njim težko ustregel novim vse bolj strogim predpisom o izpustih škodljivih snovi, a glede na Caradisiacove navedbe so dokončno odločitev že sprejeli.
Preveč porabi
Caradisiac navaja, da je zadnji žebelj v krsto focusa RS zabila uredba, po kateri bodo morali avtomobili v ponudbi posamezne znamke povprečno izpuščati 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. To pomani, da lahko povprečna poraba bencinskega dela ponudbe znaša največ 4,1 litra na sto kilometrov za bencinske in 3,6 litra na sto kilometrov za dizelske avtomobile.
Ford focus RS temu nikakor ne bi mogel ustreči, podrl pa bi tudi ravnovesje celotne ponudbe znamke, zato ga preprosto ne bodo ponudili. Enaka usoda je sicer pred časom že doletela najbolj skromni model v Fordovi ponudbi, ka+.
Preprosto predrag
Pred časom se je govorilo, da bo Ford focusa RS hibridiziral, kar pomeni, da bi ga opremil z elektromotorjem na zadnji premi, s čimer bi dobil podoben pogonski sklop kot novi volkswagen golf R, a očitno se to ne bo zgodilo. Razlog naj bi bil v tem, da bi bil razvoj takšnega pogonskega sklopa preprosto predrag in ne bi šel v korak s Fordovimi načrti, da v Evropi zmanjša stroške poslovanja.
Junija 2019 je namreč evropski Ford objavil načrte, po katerih bo do konca leta zaprl šest od štiriindvajsetih tovarn in delovno silo zmanjšal za približno dvajset odstotkov. Ukinila naj bi tudi nekatere modele, ki se slabše prodajajo, med katerimi so ka+, C-max in grand C-max, očitno pa tudi ford focus RS. Najbolj športen focus bo torej odslej nosil oznako ST.
V praksi ni avtomobila, ki bi imel porabo samo 4.1 litra, niti hibrida, kaj šele klasike. Tele omejitve so totalna …