Pri Nissanu so predstavili močno posodobljenega qashqaia, enega najbolj popularnih kompaktnih križancev v Evropi in tudi pri nas.
Dobil je povsem nov prednji del, s katerim se je tesneje povezal z električno sorodnico ariyo. Pri znamki govorijo o simbolni navezavi na obliko čelad, kot so jih nekoč nosili japonski samuraji. Zdaj so dnevne luči razdeljene v tri elemente, precej večje je območje motorne maske, pri kateri so uporabili črno-sive elemente, znova z mislijo na verigaste dodatke nekdanjih "šlemov".
Avto je bil posodobljen tudi zadaj z novo grafiko LED svetil, poleg tega pri znamki govorijio o številnih izboljšavah, zaradi katere je bolje zvočno zatesnjen. Dodali so možnosti barv in med opcijami ponudili privlačno opremo N-Design.
Notranjost je močno digitalizirana, zdaj po njihovih besedah v ozadju stoji neprimerno zmogljivejša strojna in grafična oprema. Pri višjih opremah bo namreč qashqai tako kot pri daljnih sorodnikih renaultih prešel na Googlov operacijski sistem, s katerim odpirajo bolj "naraven" način uporabe po zgledu telefonov in omogočajo še številne dodatne možnosti izrabe avtomobila in vraščanja modernih storitev v proces vožnje. Posodobili so tudi aplikacijo za telefone.
V potniški kabini so uporabili bolj kakovostne materiale, kamere za pogled okoli vozila prikazujejo bolj kakovostno sliko in uporablja strojno učenje za opozarjanje na tesna mesta. Nabor sistemov za pomoč pri vožnji je znatno nadgrajen, da zagotavlja izboljšano budnost in pomoč za kar najbolj sproščeno vožnjo.
Novost v posodobljenem Qashqaiju je hiter in enostaven način prilagajanja delovanja pomočnika za vožnjo (»Driver Assist Custom Mode«), ki vozniku omogoča naglo in natančno nastavitev ravni poseganja raznih tehnologij za pomoč pri vožnji po lastnih željah. To je možno opraviti z dvostopenjskim postopkom z uporabo gumba za bližnjice na levi prečki volana in nato pritiskom na gumb "OK".
Pri pogonu ostajajo tam kjer doslej. Na voljo bo kot mehki bencinski hibrid, poleg tega pa tudi v posebni hibridni različici e-POWER, kjer bencinski motor skrbi izključno za generiranje električne energije, ki je uporabljena za pogon koles. Ker avto žene samo elektromotor, tudi ni potrebe po menjalniku s prenosom razmerij. Po prepričanju Nissana je to veliko enostavnejša rešitev kot množica tradicionalnih hibridnih pogonskih sklopov, ki so danes na trgu.
Je lepši kot prejšnji,ampak predrag