Prvi predstavnik nove električne znamke

Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5 Foto: Hyundai hyundai ioniq 5
Pred manj kot mesecem dni so ga še napovedovali, zdaj pa je že tu prvi izdelek Hyundijeve električne znamke Ioniq, električna kombilimuzina z imenom ioniq 5.
Oglej si celoten članek

Ioniq 5 se oblikovno močno naslanja na študijo 45 EV, ki jo je Hyundai predstavil leta 2019, saj je od nje dobil enako oglato oblikovno zasnovo karoserije, vpadljive žaromete, ki so uokvirjeni s kvadrati iz led dnevnih luči, prav tako pa tudi 20-palčna kolesa.

Avto Prvi 100-odstotno električni avtomobil, ki me je res navdušil

Foto: Hyundai hyundai ioniq 5

Na boku izstopajo predvsem potopne kljuke vrat, ki seveda pripomorejo k izboljšani aerodinamiki, na zadku pa prav tako oglate zadnje luči in zavorne luči s pikslastim vzorcem, ki se raztezajo preko vse širine zadka. Pri Hyundaiju napovedujejo tudi, da bo ioniq 5 na voljo tudi z vzvratnimi kamerami namesto tradicionalnih vzvratnih ogledal.

Ležalna sedeža

Kabina je zasnovana zelo futuristično in minimalistično z armaturno ploščo, ki so ji namenili izrazito vodoravne linije, ki gotovo pripomorejo k vtisu širine, na njej pa izstopata predvsem dva 12-palčna zaslona, prvi, ki nadomešča tradicionalne merilnike, ter drugi občutljivi za dotik, ki služi upravljanju infozabavnega sistema ter avtomobilskih funkcij, ki vključujejo tudi popolni izbor asistenčnih sistemov. Z izjemo klimatske naprave, ki so ji namenjena ločena kapacitivna stikala.

Foto: Hyundai hyundai ioniq 5

Ioniq 5 nima izrazite sredinske konzole in grebena, ampak zgolj nosilec za lončke in velik predal, ki se ga lahko vzdolžno pomika za 14 centimetrov. Zanimiva sta tudi sprednja sedeža, ki se jima lahko naslonjalo močno nagne in skupaj z oporama za noge spremeni v udoben ležalnik za daljše vožnje v avtonomnem režimu, ko bo ta seveda možen.

Avto Hyundai bodo kopirali vaš slog vožnje

Sprednja sedeža sta tudi za dobrih 30 odstotkov tanjša od Hyundaijevih standardnih sedežev, kar se odraža predvsem  več prostora za noge potnikov na zadnji klopi, ki jim je sicer tudi namenjeno kar precej udobnega prostora za sprostitev ali morebitno delo. Zadnjo klop bo možno vzdolžno pomikati za 135 milimetrov. Inoniq 5 je opremljen tudi z obilico priključkov za polnjenje naprav, izstopa pa predvsem tripolna vtičnica z močjo 3,5 kilovata, ki lahko služi tudi polnjenju električnega skiroja.

Kot električni avtomobil z zadnjim pogonom ioniq 5 izkorišča tudi možnost dveh prtljažnikov. Zadnji razpolaga s prostornino vsaj 531 litrov, prednji pa k temu doda še 57 litrov. Prednjega štirikolesno gnani ioniq 5 seveda ne bo imel.

Dve bateriji in štiri pogonske možnosti

Ioniq 5 bo sicer na voljo z manjšo baterijo s kapaciteto 58 kilovatnih ur ali večjo baterijo s kapaciteto 72,6 kilovatne ure, od česar bo odvisen tudi njegov doseg, ki naj bi z večjo baterijo segal do 480kilometrov. Ioniqova platforma E-GMP bo sicer brez posebnih adapterjev omogočala polnjenje na 800- ali 400-voltnih polnilnih postajah, možno pa bo celo polnjenje z močjo 350 kilovatov, ki bo v petih minutah zagotovilo 100 kilometrov dodatnega dosega.

Foto: Hyundai hyundai ioniq 5

Avto Korejci zgradili osnovo, okoli katere bodo nastali napredni avti

Precej pestra bo tudi izbira pogonske tehnike. Osnovni zadaj vgrajeni motor bo v kombinaciji z manjšo baterijo zagotavljal moč 125 kilovatov in navor 605 njutonmetrov, z večjo baterijo pa 160 kilovatov in prav toliko navora. Obe bateriji bosta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom z dvema elektromotorjema, ki bosta v prvem primeru razvijala moč 173, v drugem pa 225 kilovatov, v obeh primerih pa navor 350 njutonmetrov, kar bo najmočnejšemu ioniqu 5 omogočilo vožnjo do hitrosti 185 kilometrov na uro.

Foto: Hyundai hyundai ioniq 5

Povezovanje Bomba: Hyundai je ali ni v pogovorih z Applom?

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.