Imenuje se ConnectedDrive Store, njen namen pa je še bolj personalizirati oziroma okrepiti razmerja med voznikom, avtomobilom in okolico. Lastnik BMW-ja tako prek portala MyConnectedDrive na infotainment zaslonu izbere, katere servise oziroma aplikacije si želi dodatno uporabljati in v avtomobilov računalnik se že po nekaj minutah podobno kot na pametni telefon naloži želena storitev. Med najuporabnejšimi storitvami so denimo mesečna naročnina za poročanje o stanju v prometu v realnem času RRTI, kar je precej zanesljivejše od informacij prek radia ali prek TMC sistema navigacijske naprave.
Trgovina deluje s pomočjo SIM kartice, prek katere se pobirajo mobilni podatki, prav pa pride tudi v primeru storitve e-klic za javljanje o nesreči.
Po poskusnem zagonu storitve v Luksemburgu, Belgiji in nato še Nemčiji so sedaj pri BMW najavili, da s pomladjo 2015 vstopajo še na ogromni ameriški trg. Drugod po Evropi bo storitev na voljo po fazah, pravijo pri slovenskem uvozniku. Glede na to, da "slovenski" BMW-ji že dlje časa poznajo slovenščino v menijih, kar nekaterim rivalskim premium znamkam še vedno ostaja španska vas, gre upati, da ne bo potrebno čakati predolgo.