Prilagodljivi potniški doblo

Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo Foto: Žurnal24 Fiat doblo
Čeprav predhodnik še ni bil za staro šaro, so pri Fiatu svojemu velikoprostorcu doblu nadeli novo podobo, mu dodali sistem start&stop in ohranili prostorno in prilagodljivo notranjost.
Oglej si celoten članek

Spredaj nepričakovano zaobljen
Glede na dejstvo, da v tem segmentu modne oblikovalske smernice nimajo posebne teže, je doblo s sprednjega konca nepričakovano razgiban, poleg velike motorne maske pa tu kraljujejo razvejana svetila. Veliko manj zanimiv je bok, kjer v ospredje že stopita uporabnost in prostornost, ima pa tudi nekaj na oko prijetnih detajlov v obliki smerokazov, vgrajenih v stranski ogledali, pri vseh različicah pa na obeh bokih najdemo tudi drsna vrata, kar je včasih pri konkurenci treba celo doplačati. Zadek je za večjo prostornost odrezan zelo ravno, prtljažna vrata pa se zajedajo globoko proti odbijaču, kar olajša nalaganje, vendar so zato nekoliko težja.

ESC in start&stop serijska, klima ni
Pričakovano ureditev prinese notranjost. Ta je celo bolj avtomobilska, kot je pričakovati, lahko je tudi dokaj dobro opremljena. Sedi se razredu primerno visoko, pozna se tudi, da je doblo dobil novo platformo, zaradi česar zdaj medosna razdalja meri razredno nadpovprečnih 2,75 metra. Rezultat pod črto je tako več prostora za potnike in prtljago, zadnjega je od 790 do največ 3.200 litrov. Prvi rezultat velja, če sta v zadku nameščena še dva dodatna sedeža, ki ju je mogoče dokupiti za 500 evrov.



Opremski paketi so trije; osnovni active ima kot rečeno dvojna drsna bočna vrata, ESC, deljivo klop v drugi vrsti, centralno zaklepanje, sistem start&stop, ne pa tudi klime. Ta postane serijska pri paketu dynamic, ki je od prvega bogatejši tudi za odbijače v barvi karoserije in pokrove koles, prtljažni rolo, naslon za roko, po višini nastavljiv voznikov sedež ter avdioenoto. Pri emotion paketu pa klima postane samodejna, elektrika pomika vsa stekla in ogledala, dobite pa tudi meglenke, usnjena volanski obroč in prestavno ročico, tempomat, stikala na volanu in branje MP3-datotek avdioenote ter lita platišča.

Motorno paleto sestavljajo 70-kilovatni bencinski motor in dva dizelska s 77 oziroma 99 kilovati največje moči. Menjalnik je v osnovni petstopenjski ročni, pri dizlih ima še prestavno  razmerje več. Pozneje bo na voljo tudi robotizirani menjalnik. Cene se začnejo pri 14.490 evrih na bencinski strani, za dizelskega boste odšteli najmanj dva tisočaka več. Vam pa trgovci ob lansiranju priznajo še 2.500 evrov dodatnega popusta, tako da osnovnega dobla dobite že za 12 tisočakov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.