Prihaja tretja generacija sharana

Foto: Žurnal24 Novi sharan je prevzel družinski obraz in dobil dvoje drsnih vrat. (Foto: Borut Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Spoznavali smo tretjo generacijo sharana, ki bo v Sloveniji konec septembra. Pri Volkswagnu so prepričani, da bo nadaljeval uspešno pot predhodnikov, ki so jih prodali kar 600 tisoč.
Oglej si celoten članek

V primerjavi s poslavljajočim se modelom je novi VW sharan zrasel kar za 22 centimetrov v dolžino in zdaj meri 4,85 metra, to pa še zdaleč ni edina novost.

Nov obraz in drsna vrata
Navzven jasno povzema nove smernice hišnega oblikovanja. Sprednji del označujejo bleščeče črne in s kromom okrašene vodoravne letvice motorne maske ter žarometa, ki sta za doplačilo lahko biksenonska, za dnevne in pozicijske luči pa ponujata svetilne diode. Navpično prisekan zadek je z velikimi prtljažnimi vrati podrejen funkcionalnosti, krasita pa ga velika dvodelna žarometa, ki se ujemata z vodoravnimi oblikovnimi elementi sprednjega dela. Glavno novost odkrijemo na bokih, kjer so klasična zadnja vrata nadomestili z drsnimi.

Pet, šest ali sedem sedežev ter ogromen prtljažnik
Tudi v notranjosti takoj prepoznamo novo oblikovalsko filozofijo znamke, ki prinaša precej spremenjeno ergonomijo v primerjavi s predhodnikom. Spredaj se sedi nekoliko nižje, položaj volanskega obroča je manj položen, a še vedno ne povsem navpičen. Navdušujejo logična razporeditev gumbov in stikal, številna odlagalna mesta ter kakovostni in na otip prijetni materiali. Pri osnovni petsedežni izvedbi so v drugi vrsti nameščeni trije ločeni ter vzdolžno pomični sedeži, prtljažnik pa ponuja od 885 do 2.430 litrov prostora. Za večje družine je na voljo sedemsedežna različica z dodatnima sedežema v tretji vrsti, ki ponujata dovolj prostora in dovolj udoben položaj sedenja tudi za daljše poti, ko ju ne potrebujemo, pa ju preprosto zložimo v dno prtljažnika. Ta je zato malce manjši kot pri petsedežni različici, a se kljub temu pohvali s 711 litri prostornine. Pohvaliti velja tudi sistem Easy entry, pri katerem se zunanja sedeža v drugi vrsti enostavno prekucneta naprej in omogočata enostaven dostop do tretje vrste. Za bolj poslovno rabo bo na izbiro tudi šestsedežni sharan, ki ima v drugi vrsti namesto treh nameščena zgolj dva bolj udobna sedeža.

Foto: Žurnal24 VW Volkswagen sharan



S štirimi prisilno polnjenimi motorji
V motorni ponudbi bomo našli dva bencinska in dva dizelska stroja, ki izpolnjujejo standard Evro 5. V bencinski ponudbi bo na voljo 1,4-litrski TSI s 110 kilovati (150 KM), ki bi se naj zadovoljil s 7,3 litra neosvinčenega bencina na 100 kilometrov in pri tem v okolje izpustil 167 gramov CO2. Nad njega se bo uvrstil dvolitrski TSI, ki razvije 147 kilovatov (200 KM), se na 100 kilometrov zadovolji z 8,6 litra goriva in v okolje izpusti 201 gram CO2 na kilometer.

Najšibkejši motor v ponudbi bo dvolitrski dizel TDI z vbrizgom goriva preko skupnega voda, ki razvije 103 kilovate (140 KM). Na 100 kilometrov porabi 5,5 litra plinskega olja, izpust CO2 pa znaša 143 gramov na kilometer. Za tiste, ki želijo nekaj več moči, bo na voljo tudi različica s 125 kilovati (170 KM), ki na 100 prevoženih kilometrov porabi 5,7 litra, v okolje pa na kilometer izpusti 152 gramov CO2. Pri šibkejšem bencinskem motorju in pri obeh dizelskih je serijsko vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, na voljo pa bo tudi šeststopenjski menjalnik z dvojno sklopko DSG, ki je pri dvolitrskem TSI motorju vgrajen serijsko. Pri motorjih do 170 KM, torej 1,4 TSI in 2,0 TDI (140 in 170) je na voljo tudi tehnologija Bluemotion, ki  med drugim vključuje sistem start/stop, pnevmatike z nizkim kotalnim uporom in regeneracijo akumulatorja/baterije.

Foto: Žurnal24 VW Volkswagen sharan



Znani paketi opreme in veliko dodatkov
Novi sharan bo na vseh trgih na voljo s paketi opreme Trendline, Comfortline in Highline, pri čemer že osnovni paket med drugim vključuje sistem za nadzor stabilnosti vozila ESP, elektronsko zaporo diferenciala EDL,sedem varnostnih blazin (vključno s kolensko za voznika), električno parkirno zavoro s pomočjo za speljevanje v klanec Hill Start assistant, električni pomik sprednjih in zadnjih stekel, avdio sistem s štirimi zvočniki, v Sloveniji pa tudi samodejno klimatsko napravo Climatronic (na nekaterih trgih polsamodejno Climatic). Pri tem velja omeniti, da bodo vse šest in sedemsedežne različice serijsko opremljene s tripodročno samodejno klimatsko napravo.

Ob serijski opremi so seveda na voljo še številni doplačljivi sladkorčki, kot so samodejno delovanje dolgih žarometov Light Assist system, prilagodljivo podvozje DCC, ki omogoča preklop med načini vožnje Normal, Comfort in Sport, integrirani otroški sedeži ter električni pomik drsnih in prtljažnih vrat. Kupci pa si bodo lahko omislili tudi sistem parkirne asistence zadnje generacije, ki poleg bočnega zdaj omogoča tudi samodejno parkiranje pod pravim kotom. V Sloveniji bo za vstopni model z 1,4-litrskim motorjem TSI treba odšteti najmanj 24.970 evrov, pri podjetju Porsche Slovenija pa predvidevajo, da se bo največ kupcev odločalo za model z dvolitrskim motorjem TDI s 103 kilovati (140 KM) ter opremo Comfortline, ki bo stal 27.890 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.