To so storili tudi zaposleni pri podjetju Toyota Adria, ki so 21. Avgusta v sodelovanju z Mladinskim centrom Slovenske Konjice, Zavodom Vozim in ambasadorjem znamke Toyota boksarskim šampionom Dejanom Zavcem v okviru akcije Heroji furajo v pižamah poskrbeli, da so mladi obiskovalci koncerta glasbenikov Funk Fact & Sare Lamprečnik v konjiškem klubu Patriot varno prišli domov.
Ko se je koncert zaključil, so namreč domov varno odpeljali vinjene mlade, ki so se zabavali na vrtu kluba. Žal je tako, da pri nas skoraj nobena zabava ne mine brez pitja alkohola, kar je dejstvo, pred katerim si ne moremo zatiskati oči, zato udeleženci akcije družbo in mlade opozarjajo, naj kljub vsemu ravnajo dogovorno in za volan avtomobila ne sedajo pod vplivom alkohola.
Odnos do alkohola je odvisen od vzgoje
Tudi ekipa #Team Toyota, kot so se poimenovali zaposleni pri Toyoti, ki so skoraj vsi že starši, je dobila vpogled, kako se mladi danes zabavajo. Pravijo, da njihovi otroci še niso v letih, ko bi potrebovali prevoze z zabav, vendar pa morajo že danes vedeti, kako poskrbeti za njihovo varnost, ko bodo starejši. Od vzgoje je tudi odvisno, kakšen odnos do pitja alkohola bodo v življenju imeli mladi.
Na nočnih vožnjah je že drugič sodeloval tudi direktor podjetja Toyota Adria Kensuke Tsuchiya, ki je povedal: »Korporacija Toyota mobilnost razume precej širše kot zgolj izdelovanje avtomobilov. Smo v fazi, ko se želimo iz izdelovalca čedalje boljših avtomobilov transformirati v dobavitelja enakopravne mobilnosti za vse. Prepričani smo, da bomo skozi to filozofijo znali še bolj ceniti individualnost in se osvoboditi ustaljenih vzorcev mišljenja, diskriminacije in predsodkov.«