Pri nas še tretji, pustolovski leon

Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience Foto: Gregor Prebil Seat leon experience
Seat je leta 2013 predstavil aktualno generacijo petvratnega leona, sledil je karavanski ST, kot tretja različica sledi avanturistični model experience s štiikolesnim pogonom in dvignjeno karoserijo. Vse naštete različice so vzrok, da je Seat, ki bo prihodnje leto pripeljal prvi SUV model, „pokopal“ model altea.
Oglej si celoten članek

Seat je imel prav v altei freetrack vozilo namenjeno tistim, ki radi zapeljejo izven asfalta, model, ki je bil zelo priljubljen tudi v Sloveniji in za katerim bodo marsikateri ljubitelji španske znamke žalovali.

Zdaj je v ospredju leon, ki je tudi pri nas dobil najnovejšo različico experience, model zasnovan na karavanski zasnovi leona z zunanjimi in notranjimi posebnostmi, terenskim podvozjem, višjim odmikom od tal in štirikolesnim pogonom.

Razlike s klasičnim karavanom opazne

Zunanje spremembe v primerjavi s klasičnim karavanom so strešni nosilci v črni barvi (karavan ima srebrne), sprednji in zadnji odbijač z zaščito pri vožnji po makadamu, zaščita je nameščena tudi okoli koles, serijsko experience prinaša 17-palčna platišča, oznake experience, prinaša tudi višjo oddaljenost od tal, in sicer v povprečju za 25 milimetrov. Zaradi drugačnih odbijačev je tudi nekoliko daljši od klasičnega karavana, medtem, ko prtljažnik ostaja enako prostoren (587 litrov – 1140 litrov).

Znotraj so posebne tekstilne obloge, posebni oranžni šivi oblazinjenja sedežev ter volana, zaščitne letve na pragovih vrat z napisom experience, oznako najdemo tudi na volanu, na prestavni ročici, - tako ročnega, kot samodejnega DSG dvosklopčnega menjalnika, - je z logotipom jasno označeno, da gre za vozilo s štirikolesnim pogonom.

Foto: Gregor Prebil Seat leon experience

Nov je navigacijski sistem s 6,5-palčnim zaslonom na dotik, del multimedijskega sistema je vgrajen juke box s trdim diskom, omogočeno je pisanje in branje sms sporočil, na ekranu se navigacija prikazuje v 3D grafiki, posebnost je off road aplikacija, ki na ekranu prikazuje kompas, kot obračanja koles in nadmorsko višino. Pri Seatu izpostavljajo še aplikacijo trenerja ekološke vožnje, kar pomeni, da sistem voznika z grafičnim prikazom motivira, da vozi bolj ekonomično.

Nova lamelna sklopka

Stalni štirikolesni pogon za delovanje uporablja novo razvito lamelno sklopko s hidravličnim delovanjem in elektronskim uravnavanjem . Sklopka haldex pete generacije je za dva kilograma lažja od predhodnice, kar pomeni, da je sestavljena iz manj sestavnih delov, to pa pomeni poenostavljen proces servisiranja in popravila. Večino časa pri normalni vožnji se moč prenaša na prednji kolesi, ko vlečna sila tam popusti, elektronika za voznika neopazno moč razporedi na zadnja kolesa.

Tudi pustolovski leon  vključuje dolg nabor tehnoloških in asistenčnih sistemov, ki jih poznamo že iz drugih dveh karoserijskih različic: polne LED žaromete, radarski tempomat, samodejno zaviranje v sili pri nizkih hitrostih… Poleti bo na voljo tudi dinamično uravnavanje podvozja (DCC).

Foto: Gregor Prebil Seat leon experience

Vsi s turbino

Vsi motorji so prisilno polnjeni. Trenutno je na ceniku en bencinski in trije dizelski pogonski agregati, vsi so kombinirani s sistemom start/stop in štirikolesnim pogonom.

1,8-litrski bencinski TSI motor z 132 kilovati moči (180 KM) in šeststopenjskim dvosklopčnim DSG menjalnikom v primeru financiranja (popust v višini 1.000 evrov) stane 26.739 evrov, z vstopnim dizelskim 1,6-litrski TDI motorjem z 81 kilovatov moči (110 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom je cena v primeru financiranja 23.670 evrov. Na ceniku sta še dva dvolitrska TDI agregata, prvi z 110 kilovati moči (150 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki je od 1,6-litrskega dizla dražji za 1659 evrov, zmogljivejši 2,0 TDI z 135 kilovati moči (184 KM) in DSG menjalnikom je dražji še za dodatnih 3.777 evrov.

grega.prebil@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.