Prevozil 277 tisoč kilometrov, pa še kar ni menjal zavor

Foto: BMW
Foto: BMW
Lastnik avta bi že sedemkrat obkrožil Zemljo, pa še vedno uporablja originalne zavore.
Oglej si celoten članek

Dobre zavore so eden najpomebnejših elementov varne vožnje, zato je njihovo redno vzdrževanje še kako pomembno. Obrabljene zavorne ploščice in po potrebi tudi diske je zato treba redno menjati.  

Tehnični dragulj Oh ne, BMW bo odrezal ta svoj znameniti izdelek!

Primer iz Nemčije pa kaže, da bodo lahko lastniki električnih avtov s preudarno vožnjo močno podaljšali življenjsko dobo svojih zavor in s tem še znižali stroške uporabe. Helmut Neumann iz kraja Titz v Severnem Porenju Vestfaliji je bil leta 2014 med zgodnjimi kupci takrat še povsem novega modela BMW i3. Do danes je z avtom prevozil že 277 tisoč kilometrov, kar bi bilo dovolj, da sedemkrat obroži zemeljsko oblo, pa še vedno uporablja povsem originalne zavore.

Foto: BMW BMW i3

Neumann svojega i3 ni varčeval, uporabljal ga je tudi za daljše poti, med drugim je z njim peljal prek Alp. A zna lastnik očitno zelo dobro izkoriščati zaviranje z regeneracijo, pri kateri i3 uporablja elektromotor za zaviranje in hkratno polnjenje baterije. Med fazo regeneracije lahko klasične zavore povsem počivajo.

Neumann je s svojim avtom tako zadovoljen, da ga še kar noče zamenjati. Njegov edini vzdrževalni strošek so bile ves ta čas le pnevmatike, je pa tudi nadgradil baterijo, saj je originalno 22 kWh nadomestil z baterijo novejšega tipa, ki ima kapaciteto 33 kWh.

200 mio € Dobil sem vabilo šefa BMW in premierja bavarske vlade

Po izračunih nemškega avtokluba ADAC je razlika v stroških vzdrževanja med klasičnim avtom na notranje zgorevanje in električnim avtom okoli 20 odstotkov v korist električnih, saj odpadejo redni stroški za menjave olja, vzdrževanje izpušnega sistema, občutno manjša je tudi obraba zavor.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 14

  • 23:20 6. Januar 2020.

    Naš Eup je v dobrih 3 letih naredil 160kkm, zavore so bile še več kot na 80%. Težava Evozil je …

  • 23:17 6. Januar 2020.

    Naš Eup je v dobrih 3 letih naredil 160000km, zavore so bile še nekje na 80%. Prodali smo ga za …

  • ode
    18:12 6. Januar 2020.

    Upoštevali niso dejstva, da je vrednost el. avtomobila že po petih letih anaka 0 (nula), tudi, če baterija še deluje. …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.